فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



استاندار تهران: اصناف و صنايع آلاينده تهران به زودي جابجا مي‌شود


فارس/ استاندار تهران گفت: ۱۲ هزار هکتار براي اولين‌بار به جابجايي صنايع و اصناف آلاينده اختصاص داديم و اميدواريم که اين جابجايي‌ها به زودي در استان تهران انجام شود.

سيدحسين هاشمي ظهر امروز در نشست هم‌انديشي با رؤساي اتاق‌هاي اصناف کشور و رئيس اتاق اصناف ايران با اذعان به اينکه اصناف تحت فشار مسائل کلان اقتصادي هستند، خاطرنشان کرد: بايد مشکلات و مسائل اصناف در شوراي گفت‌وگو مطرح شود و مورد رسيدگي قرار گيرد.

وي با بيان اينکه امروز درآمدهاي نفتي دولت 10 تا 20 درصد کاهش يافته است، خاطرنشان کرد: گلايه اصناف در اين زمينه شنيده مي‌شود اما سختگيري‌ها براي وصول مالياتي آمرانه نيست. مالياتي که دولت بيشتر از گذشته از اصناف مي‌گيرد، سبب شده که شرايط کار براي اصناف سخت تر شود و اميدواريم در شرايط پساتحريم اين مشکلات به مرور کمرنگ‌تر شود.

وي با اذعان به اينکه دولت بر فشارهاي بر دوش اصناف از جمله ماليات و عوارض‌ آگاه است، تصريح کرد: اصناف بايد در مديريت بحران، دولت را ياري کنند تا از اين شرايط عبور کنيم. در عين حال، گزارش‌هاي نگران‌کننده‌اي در مورد ماليات اصناف دريافت کرده‌ايم و مسائل پشت پرده ماليات به بنده انتقال داده شده که اميدواريم با هماهنگي سازمان امور مالياتي اين مشکلات را کم کنيم.

استاندار تهران در بخش ديگري از سخنان خود به اين نکته اشاره کرد که 2 هزار واحد صنفي در کشور بدون هيچ‌گونه مجوزي فعاليت مي‌کنند که اين مسئله شرايط را براي ما سخت کرده است و بايد اين اصناف هر چه زودتر تکليف‌شان مشخص شود.

هاشمي اضافه کرد: به دنبال انتقال صنايع به حاشيه تهران و فعاليت در شهرک‌هاي صنعتي هستيم تا مردم محصولات و خدمات ارائه‌شده را با هزينه پايين تري دريافت کنند.

وي به دو سياست جديد دولت براي صنايع و اصناف هم اشاره‌اي کرد و گفت: 12 هزار هکتار براي اولين‌بار به جابجايي صنايع و اصناف آلاينده اختصاص داديم و اميدواريم که اين جابجايي‌ها به زودي در استان تهران انجام شود.


ویدیو مرتبط :
اصناف و صنایع آلاینده تهران به زودی جابجا می شود