قدیمی پور: شماره یک پرسپولیس من هستم


کاپ: مرتضی قدیمی پور اینکه در نیم فصل اول به عنوان دروازه بان سوم در پرسپولیس کار می کرد و در اکثر بازی ها حتی اجازه نشستن روی نیمکت را هم نداشت در این روزها فعلا تنها دروازه بان پرسپولیس محسوب می شود. او که معتقد است در صورت اعتماد برانکو حتی می تواند در نیم فصل دوم به صورت ثابت درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد در ادامه گفت و گویی با ما انجام داده که ماحصل آن را می خوانید.قدیمی پور: شماره یک a class='linktokey1' href='/Keywords/?q=پرسپولیس' rel=*از وضعیت پرسپولیس و همچنین شرایط خودت بگو.

خدا را شکر همه چیز خوب است. در تمرینات روزهای اخیر بدن مان به حالت اولیه بازگشته و از این پس با روحیه و انگیزه برای شروع دوباره لیگ تلاش می کنیم.

*دیروز خوردبین اعلام کرده بود فعلا مرتضی قدیمی پور دروازه بان اول پرسپولیس است.

کار من در شرایط فعلی بسیار سخت است. چون تنها دروازه بانی هستم که در تمرین کار می کنم. با این حال از خوردبین تشکر می کنم که به من لطف داشته اما نمی خواهم تحت تاثیر این صحبت ها قرار بگیرم و وارد حاشیه شوم.

*بعد از مشکلاتی که برای سوشا مکانی و ایمان صادقی رخ داد برانکو صحبتی با تو نداشته است؟

برانکو صحبت خاصی با من نکرده چون او تمام بازیکنان را با یک نگاه می نگرد و الان هم مثل همه روزها در تمرینات حاضر می شود. من میدانم بار سنگینی را باید در تمرینات به دوش بکشم چون در کمتر تیمی این شرایط رخ می دهد که فقط یک دروازه بان در تمرین حضور داشته باشد.

*امیدوار هستی که سوشا مکانی به تمرینات پرسپولیس بازگردد؟

واقعا از ته قلبم دوست دارم سوشا هرچه زودتر به جمع ما بازگردد. او مثل برادر بزرگترم می ماند و تا به اینجا چیزهای زیادی از این دروازه بان یاد گرفتم. امیدوارم مشکلش حل شود و در ادامه فصل نیز بتواند درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

*به نظر می رسد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات برای جذب دروازه بان به بن بست خورده و تا به الان نتوانسته نفری را در این پست به تیم اضافه کند.

هنوز در فصل نقل و انتقالات زمان زیادی باقی مانده است. من مطمئنم برانکو در نهایت گزینه ای را انتخاب می کند که یک دروازه بان بزرگ خواهد بود چون پرسپولیس جای بازیکنان بزرگ است.

*به نظر خودت توانایی شماره 1 شدن در نیم فصل دوم برای ایستادن درون دروازه پرسپولیس را داری؟

من تمام تلاشم را می کنم. قطعا چنین توانایی را در خودم می بینم و امیدوارم برانکو هم به من اعتماد کند. متاسفانه در یک بازی که در این فصل به میدان رفتم دچار بدشانسی شدم. آن هم بازی با ذوب آهن بود که تیم ما باید 10 نفره 120 دقیقه می جنگید و من هم اولین بازی خودم را انجام می دادم. مطمئن باشید اگر به من اعتماد کنند جواب این اعتماد را خواهند گرفت.

*جایگاه پرسپولیس را در پایان فصل جاری کجای جدول می دانی؟

شک نکنید قهرمان می شویم. اگر در نیم فصل اول بدشانسی نمی آوردیم الان با اختلاف چند امتیاز در صدر جدول بودیم. با این حال پرسپولیس از شرایط خوبی برخوردار است و به زودی می تواند خودش را به صدر جدول برساند.


ویدیو مرتبط :
رشید پور و امیر تتلو : ترک هستم، بدجوری ترک هستم ولی..!