گسترش عدالت آموزشی راهبرد کلان آموزش و پرورش


رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: فضای آموزشی استاندارد در رشد شاخص‌های تحصیلی تاثیر دارد.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرضیه گرد در مراسم کلنگ زنی احداث یک واحد آموزشی 12کلاسه در بندرعباس با اشاره به اهمیت فضاهای آموزشی استاندارد در رشد شاخص‌های تحصیلی، اظهارکرد: به خوبی روشن است که اگر زیرساخت مناسب آموزشی ازجمله فضای استاندارد فراهم نباشد نمی توان انتظار چندانی از بهبود و رشد شاخص‌های تحصیلی داشت.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکتهای مردمی و خانواده تصریح کرد: هیچ نهاد یا سازمانی را نمی‌توان به لحاظ گستردگی در تراز آموزش و پرورش قرارداد چرا که درهمه نقاط کشور حتی در روستاهای با جمعیت بسیارکم پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی بر فراز نماد اصلی آموزش و پرورش یعنی مدرسه برافراشته است.

وی با بیان این که عدالت آموزشی یک اصل مهم در نظام تعلیم و تربیت است، خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی راهبرد کلان وزارت آموزش و پرورش است و بدنبال آن هستیم تا امکانات و زیرساختهای مناسب آموزشی را در سراسرکشور فراهم کنیم.

گرد اقدام شرکت پالایش نفت بندرعباس دراحداث این فضای آموزشی را ستود و افزود: به نمایندگی از وزیرآموزش و پرورش جهت حضور در آیین عملیات اجرایی این پروژه بزرگ آموزشی حضور دارم تا با ابلاغ پیام وزیر، قدردان این اقدام نیکوکارانه باشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مناظره ی اوّل - سؤال 4: نگاه، برنامه و شاخص شما برای گسترش و اندازه گیری عدالت اقتصادی چه خواهد بود؟