سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسکان 400 مسافر در راه مانده در بستان آباد آذربایجان شرقی


فرماندار شهرستان بستان آباد دوشنبه شب در بازدید از مراحل اسکان مسافران در این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: مدیریت بحران شهرستان طی جلسه هایی که برگزار کرده برای رویارویی با چنین برنامه هایی در آمادگی کامل بود.
یدالله قاری زاده با بیان اینکه با وجود توصیه های انجام شده از سوی عوامل پلیس راه استان و گزارشات پی در پی رسانه ها و خبرگزاری ها متاسفانه برخی از رانندگان و مردم توصیه ها را نادیده گرفته و مسافرت در چنین برهه زمانی را انتخاب کرده و در برف گرفتار شدند.
رئیس ستاد بحران شهرستان بستان آباد از آمادگی کامل نیروهای امدادی، هلال احمر، اورژانس و نیروهای انتظامی و راهداری شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران خبر داد.
رئیس هلال احمر بستان آباد نیز با بیان اینکه نیروهای هلال احمر این شهرستان در طول سه روز به بیش از 500 نفر کمک رسانی کرده، افزود: 24 نفر از نیروهای امدادی و کمک رسان مشغول خدمات رسانی به مسافران بودند.
علی مرسلی گفت: چهار پایگاه ثابت و سیار در شهرستان بستان آباد با تجهیزات مناسب و آمادگی کامل برای رویارویی با بحران قرار دارند.
شهرستان بستان آباد در50 کیلومتری شرق تبریز و در تقاطع مسیر تهران و استان اردبیل و شمال کشور واقع است.
7239/6132/6183/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آبلیسک سوزی روز قدس شهرستان بستان آباد استان آذربایجان شرقی 1391