سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هزینه 340میلیارد ریالی بیمه سلامت در كردستان در سال گذشته


به گزارش ایرنا، دكتر جلال سعید پور روز دوشنبه در آئین افتتاح ساختمان بیمه سلامت سقز در حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت كشور افزود: در سال گذشته 710 هزار بار افراد تحت پوشش به این سازمان مراجعه كرده اند.
وی با بیان اینكه یك میلیون و 113 هزار و 520 نفر در كردستان زیر پوشش چهار گروه بیمه سلامت قرار دارند اضافه كرد: این رقم 74 درصد جمعیت استان است و در سقز نیز 154 هزار نفر بیمه شده سازمان است كه این آمار 72 درصد جمعیت این شهرستان را شامل می شود.
دكتر سعید پور افزود: 380 هزار نفر از این بیمه شده ها در استان افرادی هستند كه بر اساس طرح جدید نظام سلامت هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی كنند كه این آمار در شهرستان سقز 58 هزار نفر است.
او با اعلام اینكه مشكلی از لحاظ تامین پزشك در روستاها وجود ندارد عنوان كرد: پرداخت هزینه های مناسب به پزشكان با تدبیر دولت یازدهم در مراكز درمانی روستایی نقش موثر و مفید در ماندگاری پزشكان داشته است.
وی در خصوص مشخصات ساختمان بیمه سلامت سقز هم با بیان اینكه كلنگ ساخت این ساختمان در هفته دولت در سال 94 به زمین زده شد بیان كرد: این ساختمان در چهار طبقه و در زمینی به مساحت 121 متر مربع با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته شده است.
علی اكبر ورمقانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم با بیان اینكه بیمه به عنوان یك صنعت در جهان پذیرفته شده است از تلاش های سازمان بیمه سلامت در كشور، استان و شهرستان برای اتمام سریع این طرح عمرانی تشكر كرد.
سقز در 190 كیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫چالش هزینه دارد ،بله، اما سازش هم هزینه داره .....ما این را در تعاملات گذشته دیدیم‬‎