آموزش تهیه پنکک و رژلب با مواد خوراکی -آکا


1394/11/17

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

,[categoriy]

آموزش تهیه پنکک و رژلب با مواد خوراکی -آکا

آکاایران: آموزش تهیه پنکک و رژلب با مواد خوراکی

آیا می دانستید با مواد خوراکی و طبیعی هم می تواند لوازم آرایشی برای استفاده روزمره خود تهیه کنید؟در همه جای دنیا شرکت های آرایشی و بهداشتی جهت ساخت محصولات آرایشی از مواد سمی نظیر سرب و جیوه بهره می گیرند. و جالب اینجا است که هیچ قانونی هم جلودار آنها نیست و نمی تواند آنها را منع کند. انواع لوازم آرایشی با مواد مختلف شیمیایی، نگهدارنده ها و آلرژن ها پر می شوند و قیمت های گزافی هم دارند. اما بسیار مطلوب خواهد بود اگر با مواد طبیعی و خوراکی که در آشپزخانه شما یافت می شوند کرم پودر و رژلب تان را درست کنید. ما در این مطلب طرز تهیه پنکک و رژلب ( پنکک با آرد برنج و یک نرم کننده لب رنگی ) را به شما آموزش می دهیم که امیدواریم برای شما کاربردی باشد. دستور تهیه پنکک

به گزارش آکاایران ظرفی را روی حرارت بگذارید و مقدار کمی آرد برنج در آن بریزید. شعله را بسیار ملایم کنید و کم کم آرد را تفت دهید تا آرد به رنگ قهوه ای درآید. اینکه حرارت ملایم باشد نکته مهمی است چرا که شما می توانید روند تغییر رنگ آرد برنج را مطابق با رنگی که نزدیک به رنگ پوستتان است کنترل کنید.تفت دادن آرد را با یک قاشق چوبی ادامه دهید تا زمانیکه رنگ آرد کاملا یکدست شود. وقتی به رنگ مورد نظرتان رسیدید شعله را خاموش کنید و ظرف را در جایی بگذارید تا خنک شود. بعد از سرد شدن پنکک دست سازتان را در یک ظرف درب دار بریزید.

دستور تهیه نرم کننده لب ,[categoriy]

در یک ظرف شیشه ای که مناسب برای قرار دادن روی حرارت یا ماکروویو است مقداری موم زنبور عسل بریزید و آن را روی حرارت اجاق گاز یا در ماکروویو بگذارید.

یک چغندر را بشویید و پوست آن را بکنید و با آبمیوه گیری آب چغندر را بگیرید. آب چغندر را هم در ظرفی (ترجیحا شیشه ای) کنار بگذارید.

موم را با حرارت کم ذوب کنید. اگر آن را روی اجاق گاز قرار دادید به طور مرتب به هم بزنید تا موم آب شود و اگر آن را در ماکروویو گذاشتید در فواصل ۳۰ ثانیه ای آن را از ماکروویو بیرون بیاورید و به هم بزنید.

زمانیکه موم به طور کامل ذوب شد به میزان رنگ مورد دلخواه تان آب چغندر را در موم بریزید و مخلوط کنید. این مخلوط را در ظرف مورد نظرتان بریزید و کنار بگذارید تا خنک شود.

نکته مهم : اگر می خواهید یک ضد آفتاب طبیعی هم بسازید، می توانید آرد برنج با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) مخلوط کنید و به این هدف تان هم برسید.

پورتال رنگی _ آموزش تهیه پنکک و رژلب با مواد خوراکی( لوازم آرایشی – پنکک و رژلب )

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت رژلب مشابه رژهای M.A.C با مواد ساده در خانه