سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهترین بازی‌های ساده برای موبایل کدامند؟


گوشی هوشمندی که شما دارید قابلیت‌‌های زیادی دارد. می‌توانید با دوستان و خانواده در ارتباط باشید، موسیقی گوش کنید، ایمیل بفرستید و سرگرم شوید. بازی کردن با گوشی‌های هوشمند بسیار فراگیر شده و می‌توانید پیر و جوان را در جاهای مختلف مانند مترو یا اتوبوس ببینید که در حال بازی با موبایل خود هستند. اما کدام بازی‌های ساده از بقیه بیشتر طرفدار دارند و جذاب‌تر هستند؟ پاسخ این سوال را در ادامه با معرفی بهترین بازی‌ها خواهیم داد.

آی تی ایران/ گوشی هوشمندی که شما دارید قابلیت‌‌های زیادی دارد. می‌توانید با دوستان و خانواده در ارتباط باشید، موسیقی گوش کنید، ایمیل بفرستید و سرگرم شوید. بازی کردن با گوشی‌های هوشمند بسیار فراگیر شده و می‌توانید پیر و جوان را در جاهای مختلف مانند مترو یا اتوبوس ببینید که در حال بازی با موبایل خود هستند. اما کدام بازی‌های ساده از بقیه بیشتر طرفدار دارند و جذاب‌تر هستند؟ پاسخ این سوال را در ادامه با معرفی بهترین بازی‌ها خواهیم داد.

THREES

اگر شما هم برای گذراندن وقت بازی می‌کنید، با این بازی وقت زیادی را می‌گذرانید. یک بازی ساده که با جمع کردن اعداد شروع می‌شود و ساعت‌ها شما را مشغول می‌کند.

LARA CROFT GO

این بازی تقریبا ترکیبی از دو بازی Hitman و Tomb Raider است. یک بازی ماجراجویی و فکری که به اعتقاد اکثر مردم بیشتر از 1 دلار ارزش دارد. در این بازی باید به دنبال راه خروج باشید و از دست مارها فرار کنید.

NEKO ATSUME

اگر به گربه‌ها علاقه دارید و صبور هم هستید این بازی مناسبی برای شما است. این بازی رقابتی و یا پازلی نیست. یک بازی ساده که باید برای گربه ها غذا تهیه کنید.

MONUMENT VALLEY

این یکی از زیباترین بازی‌هایی است که تا حالا برای موبایل ساخته شده است. یک بازی پازلی و فکری با تم معماری و ساختمان‌سازی که تجربه کاملا جدید و متفاوتی است.

RIDICULOUS FISHING

یک بازی عجیب و جالب ماهیگیری است که قلاب را تنها در آب نمی‌اندازیم بلکه از آسمان هم ماهی میگیریم! یک بازی جالب و هیجان‌انگیز که برای گذراندن وقت بسیار مناسب است.

ALTO’S ADVENTURE

یک بازی در قالب اسکی اما با صحنه‌های جالب و پرش‌های خیلی بلند از روی قله‌ها و همچنین چرخیدن در هوا و کارهای نمایشی جذاب که با موزیک بسیار خوبی همراه شده‌اند.

نسخه آی‌اواس این بازی را می‌توانید دانلود کنید و نسخه اندروید آن به‌زودی وارد گوگل پلی خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫پرفروش‌ترین ‌موبایل‌های بازار کدامند؟‬‎