سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ کشته شدن سرنشین خودرو بنز پلیس راهور در آتش/ علت حادثه اعلام شد


حوادث/ کشته شدن سرنشین خودرو بنز پلیس راهور در آتش/ علت حادثه اعلام شدمیزان/ سرنشین خودرو بنز پلیس راهور پس از تصادف با تیر برق و آتش گرفتن خودرو جانش را از دست داد.

پیش از ظهر روز گذشته یک دستگاه بنز الگانس پلیس راهور تهران حین تردد در بلوار شقایق به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و با تیر برق کنار خیابان برخورد می کند. خودرو پلیس پس از برخورد با تیر برق دچار آتش سوزی می شود. متاسفانه در این حادثه سرنشین خودرو پلیس نتوانست از خودرو خارج شود و جانش را در میان آتش از دست داد.

در همین حال جانشین رئیس پلیس راهور تهران در باره علت این حادثه به میزان گفت: یک دستگاه بنز پلیس راهور تهران حین گشت زنی در بلوار شقایق به علت نقص فنی خودرو دچار ترکیدگی لاستیک شده و پس از انحراف از مسیر با تیر برق برخورد کرد. به علت شدت حادثه خودرو دچار آتش سوزی شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
گلچین صفاسا: موتور هواپیما+فیلم کلیپ حوادث حادثه کشته