رئال بدون راموس بهتر نتیجه می‌گیرد


خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، ر‌ئال‌ ماد‌رید در این فصل به علت کسب نکردن نتایج درخشان، مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است.

یکی از دلایل این اتفاق، آسیب‌دیدگی‌های فراوان راموس تا اینجای فصل بوده است اما گاهی اوقات رئال در نبود بازیکن تاثیرگذارش، نتایج بهتری گرفته است. آمارها نشان می‌دهد این تیم در نبود سرخیو راموس در این فصل تا به حال شکست نخورده است. 10 پیروزی و یک تساوی نتایج رئال در نبود این مدافع بوده است.

آلوارو آربلوا، بیشترین پیروزی را به همراه مادرید در این چند سال کسب کرده است. او پیش از 100 بازی انجام داده است و 74 درصد بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته است. پس از او، ایسکو با 73.8 درصد قرار گرفته است و کریستیانو رونالدو با 73.5 بعد از او جای دارد.

په‌په، کریم بنزما، رافائل واران، مارسلو و گرت بیل هم با بیش از 70 درصد پیروزی، در رتبه‌های بعدی قرار دارند. رئال در حضور لوکا مودریچ، 69 درصد بازی‌ها را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

سرخیو راموس نیز در این فهرست، بدترین آمار را دارد. تنها 65.6 درصد بازی‌ها در حضور او با پیروزی همراه بوده است. بیشترین شکست رئال مادرید (19 درصد) در زمانی رخ داده که راموس در ترکیب بوده است. راموس در بازی امشب ر‌ئال‌ ماد‌رید برابر رئال سوسیداد حضور ندارد و با توجه به این آمار، شکست تیم مادریدی بعید به نظر می‌رسد.


ویدیو مرتبط :
مادر سرجیو راموس : راموس در رئال مادرید میماند .