سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرپرست فرمانداری شهرستان البرز: خود را متعهد به پاسخگویی در برابر همه آحاد مردم می دانم


به گزارش ایرنا، رضا عسگری در مراسم تودیع فرماندار سابق و معارفه خود به عنوان فرماندار شهرستان البرز که روز پنجشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان در تالار شهر البرز برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام راحل(ره) در پنجم آذر ماه سال 1358 و اهمیت این نهاد مردمی، افزود: ترویج و نهادینه شدن تفکر بسیجی، عامل ثبات و بقای نظام اسلامی است و فرهنگ و تفکر بسیجی باید در بدنه جامعه باید جریان یابد.
وی اظهارکرد: هفته بسیج فرصتی دوباره برای تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری و یادآوری رشادت های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
عسگری در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید روحیه بسیجی در جامعه حفظ شود گفت: فلسفه تشکیل بسیج، تحکیم و تحقق ارزش های اسلامی است و بسیج تشکلی مردمی، کم هزینه، بی توقع و آماده به خدمت است که همواره در مسیر دفاع از انقلاب و آرمانها آن بوده است.
وی با بیان اینکه شهرستان البرز در دوران دفاع مقدس بیشترین خدمات را داشته، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس این شهرستان 703 شهید تقدیم انقلاب کرده و وجود بیش از یکهزار و 523 خانواده و والدین شهدا، نشانگر سهم این شهرستان در دفاع از ارزشها و کیان نظام اسلامی است.
عسگری ادامه داد: همچنین وجود سه هزار و 450 ایثارگر و جانباز در این شهرستان، وظیفه مسوولین را برای خدمت رسانی به این منطقه سنگین تر می کند.
وی با تشکر از حسن اعتماد استاندار قزوین در واگذاری فرمانداری شهرستان البرز به وی، افزود: معتقدم در کوتاه مدت و در کنار وظایف ذاتی، برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با حضور حداکثری و پرشور مردم و صیانت از آرا شهروندان از مهمترین وظایف فرمانداری است.
فرماندار شهرستان البرز ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق های رای با ایجاد امید و اعتماد به نظام شکل می گیرد و هر زمانی که در کشور حضور حداکثری شکل گرفته، کشور از بسیاری توطئه ها مصون مانده است.
عسگری سال 76 را یکی از شرایطی دانست که دشمنان با شمارش معکوس در صدد حمله به میهن اسلامی بودند که برگزاری یک انتخابات رقابتی و شکوهمند در دوم خرداد همان سال، موجب خنثی شدن تمام تهدیدات خارجی علیه کشورمان گردید.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: سال 92 نیز یکی از شرایطی بود که دشمنان بدنبال فرصتی می خواستند نظام اسلامی را تهدید کنند که با حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، دشمنان و بدخواهان با دیدن پشتیبانی مردم از نظام اسلامی از اجرای هر نقشه خبیثانه ای ناامیدانه شدند.
وی تصریح کرد: امروز تمامی ناظران و تحلیل گران خارجی چشم به میزان مشارکت مردم درانتخابات ایران اسلامی دوخته اند، لذا فراهم کردن بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری وظیفه اصلی همه مسوولان است.
عسگری بر حرکت در مدار قانون، انصاف و بی طرفی تاکید و اضافه کرد: باید حافظ حق الناسی باشیم که مقام معظم رهبری بر آن تاکید فرمود.
وی در ادامه با اشاره به تمرکز کارخانجات و واحدهای تولیدی در شهر صنعتی البرز و مسایل کارگری و کارفرمایی آن، گفت: فرمانداری به عنوان نماینده حاکمیت، خود را مکلف به حمایت از صنعت برای بقا، توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان می داند.
عسگری گفت: فرمانداری خود را در برابر تولیدکنندگان، کارآفرینان و کارگران مسوول می داند و لذا تلاش خواهیم کرد با حمایت جدی از صنعتگران و تولید کنندگان، برای رفع موانع تولید و تقویت زیرساخت ها، برای توسعه صنعت و وجاهت دادن به سرمایه گذاری و اشتغال و توسعه پایدار گام بردارد.
فرماندار البرز از راه اندازی میز صنعت با مشارکت صنعتگران، سرمایه گذاران و دانشگاهیان در شهرستان خبر داد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت دانشگاهها و اندوخته تجربه مدیران صنعت و دانش استادان دانشگاه می توانیم زیرساخت ها را معرفی و از تولید و صنعت حمایت کنیم و با تسهیل فرایند سرمایه گذاری به توسعه شهرستان کمک کنیم.
عسگری وجود 9 هزار و 300 دانشجو با 10 مرکز دانشگاهی را از ظرفیت های این شهرستان خواند و گفت: بخشی از این توانمندی می تواند برای تقویت بخش صنعت بکار گرفته شود و در این راستا با ایجاد ارتباط میز صنعت با صاحبنظران، امیدواریم به توسعه شهرستان البرز شتاب بیشتری بخشیم.
در این مراسم از زحمات حسنپور فرماندار سابق تقدیر و رضا عسگری به عنوان سرپرست فرمانداری البرز معرفی شد.
عسگری که از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس است، افتخار 30 ماه حضور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل و مجروحیت شیمیایی را دارد.
عسگری پیش از این به عنوان معاون سیاسی فرمانداری کرج بود و سوابقی از جمله معاون برنامه ریزی فرمانداری زنجان، سرپرست فرمانداری آبیک، بخشداری مرکزی زنجان، بخشدار آبیک، بخشدار مرکزی بویین زهرا، مدیرعامل تاکسیرانی قزوین و بیش از یک دهه کار رسانه ای در ایرنا را در کارنامه خود دارد.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در 9 کیلومتری جنوب غربی شهر قزوین واقع شده است
7389/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فرمانداری شدن شهرستان فریدونکنار