سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیاتی از علت اختلال در سخنرانی کاندیدای جنجالی ریاست جمهوری آمریکا


جزئیاتی از علت اختلال در سخنرانی کاندیدای جنجالی ریاست جمهوری آمریکافارس/ نگرانی از وجود تهدید امنیتی موجب شد تا سخنرانی دونالد ترامپ نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان در شهر «دایتون» برای چند لحظه مختل شود.

ویدئویی که از لحظه وقوع این رخداد منتشر شده، نشان می‌دهد که ترامپ ناگهان از پشت سر احساس خطر می‌کند و چند نفر از محافظانش روی صحنه آمده و دور او حلقه امنیتی تشکیل می‌دهند.
پایگاه هیل نوشته است که سخنرانی ترامپ در ایالت اوهایو پس از آن برای لحظاتی متوقف شد که ناگهان یکی از زنان حاضر در میان جمعیت جیغ کشید و ترامپ از این صدا شوکه شد.
برخی پایگاه‌های دیگر نیز نوشته‌اند که یکی از حاضران در محل سخنرانی قصد داشته خود را روی جایگاه برساند و همین امر محافظان ترامپ را به عکس‌العمل واداشته است.
روز گذشته هم سخنرانی ترامپ در شیکاگو به دلیل اعتراضات گسترده علیه او، لغو شد. گفته می‌شود سخنرانی روز یکشنبه او در سینسیناتی هم لغو شده است.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سناتور جوان ,کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا