سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یان کوم، موسس واتس اپ نیز به دفاع از تیم کوک برخاست


یان کوم، موسس واتس اپ نیز به دفاع از تیم کوک برخاست

اپل و تیم کوک این روزها تحت شرایط سختی قرار گرفته اند و دولت ایالات متحده آمریکا آن ها را به همکاری با FBI مجبور کرده. اتفاقی که هم از نگاه مدیران شرکت ها و هم از نگاه مصرف کنندگان چندان خوشایند نیست.

یان کوم، موسس شرکت و توسعه دهنده اپلیکیشن واتس اپ امروز نامه ی تیم کوک را در فیسبوک خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «نباید اجازه دهیم سابقه ای خطرناک ایجاد شود. امروز، آزادی و اختیار ما در خطر است.»

واتس اپ به عنوان یکی از امن ترین اپلیکیشن های پیام رسان، در سال 2014 مطرح شد و پروتوکول TextSecure آن بسیار مورد تحسین قرار گرفت. با این حال، وجود چنین پروتوکولی که هر زمان امکان خاموش شدن آن وجود دارد، بدین معناست که واتس اپ هم مانند اپل در خطر قرار دارد و هر آن ممکن است از آن ها تقاضای مشابهی شود.

در دسامبر سال گذشته، واتس اپ از دو دادگاه محلی دستور همکاری با دولت برزیل را دریافت کرد اما دستور از سوی کوم اجرا نشد و در نتیجه واتس اپ به مدت یک روز کامل در برزیل مسدود شد.

یان کوم اولین و آخرین شخصی نیست که این روزها به ندای همدستی تیم کوک پاسخ می دهد. روز گذشته، مدیرعامل گوگل به عنوان مالک پلتفرم اندروید نیز حمایت خود از اپل و تیم کوک را اعلام نمود تا اعتبار کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی خدشه دار نشده و اعتماد کاربران به آن ها حفظ شود.

منبع: Facebook

برچسب‌ها:تیم کوکرمزگشایی آیفونواتس اپیان کوم

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
واتس اپ چنل فایندر شماره ارسالی برای واتس اپ wcfx 1.5