سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه پنجم به خاطر اختلاف نظر دولت و مجلس درباره لایحه برنامه ششم تمدید شد


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگروه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان طی سخنانی به عنوان دومین مخالف کلیات لایحه دائمی شدن احکام قوانین برنامه‌های پنجساله توسعه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ماهیت این لایحه مشخص نیست و دولت معتقد است که تدوین و تصویب برنامه‌های پنجساله در اختیار او قرار دارد و این دولت است که باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند، در حالی که این موضوع نادرست است.

وی با بیان اینکه هنوز اختلاف نظر دولت و مجلس درباره لایحه برنامه ششم توسعه پابرجاست، افزود: به خاطر همین اختلاف نظر دولت و مجلس مجبور شدیم یکسال قانون برنامه پنجم توسعه نیز تمدید کنیم، در حالی که در این تمدید، اقتصاد مقاومتی و رشد 8 درصدی اقتصاد دیده نشده است.

در ادامه این جلسه، حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس طی سخنانی به عنوان دومین و آخرین موافق کلیات لایحه دائمی شدن احکام قوانین برنامه های پنجساله توسعه کشور گفت: در برنامه‌های سوم، چهارم و پنجم توسعه، این احکام وجود داشت که نیاز به دائمی شدن آن بیش از گذشته احساس می‌شد، از سوی دیگر برخی احکام در حال اتمام است و نیاز به دائمی شدن آن نیز ضروری است، آنچه که در قالب لایحه آمده است، انسجام دارد و باید مورد تأیید قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه به این خبر http://fna.ir/SOA1Z1

این خبر را به اشتراک بگذارید


ویدیو مرتبط :
دولت چرا لایحه بودجه را به مجلس نمی دهد