پوتین: ترکیه از ساقط کردن جنگنده روسیه پشیمان می‌شود/ به نظر می رسد گروه حاکم بر ترکیه عقل خود را از دست داده باشد


رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مجازات ترکیه تنها به کاهش مبادلات تجاری محدود نمی شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الحدث در خبری فوری به نقل از ولادیمیر پوتین اعلام کرد وی در سخنرانی سالانه خود در برابر مجمع فدرال (پارلمان) گفت ترکیه بخاطر سرنگونی جنگنده روسیه پشیمان خواهد شد. وی گفت: تحریم ترکیه تنها به کاهش مبادلات تجاری محدود نخواهد شد.

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه به منبعی برای تمامی جهان تبدیل شده اند. وی همچنین گفت:  تروریست ها در ازای نفت، از ترکیه پول دریافت و آن را برای اقدامات تروریستی استفاده می کنند.

پوتین تصریح کرد: به کشته شدن نظامیان روس بصورت مسئولانه پاسخ خواهیم داد. 

وی همچنین از نظامیان روس که با تروریسم بین المللی در سوریه در حال جنگ هستند، تشکر کرد. وی گفت: ما می توانیم تروریست ها را از سرزمین های روسیه بیرون برانیم؛ اما همچنان با این مشکل مواجه هستیم. پوتین گفت: محال است تروریسم بین المللی با قدرت یک کشور از بین برود. پوتین گفت: یکی از بزرگترین خطرات برای روسیه، حضور هزاران نیروی افراطی این کشور در سوریه است. رئیس جمهور روسیه گفت: تمامی کشورها باید در مبارزه با تروریسم کمک کنند. پوتین همچنین گفت: دستیاران تروریست ها در ترکیه مسئول کشته شدن نظامیان روس در سوریه هستند.

پوتین همچنین با هشدار به ترکیه گفت: هیچ گاه ساقط کردن جنگنده مان را فراموش نخواهیم کرد. وی همچنین گفت: خدا خواست سران ترکیه را با از دست دادن عقلشان مجازات کند. وی همچنین گفت ترکیه باید منتظر پاسخ خشن این کشور در برابر ساقط کردن جنگنده روسیه باشد. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد کاهش قیمت نفت سبب  ایجاد مشکلات اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
ترکیه چرا جنگنده روسیه را ساقط کرد+فیلم