ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حسینی: فولاد با ٦ مدافع بازی می‌کرد/ آنها برای تساوی به مشهد آمده بودند


میثم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست سیاه‌جامگان مقابل فولاد اظهار داشت: به زعم کارشناسان فوتبال تیم ما یکی از تیم‌هایی هست که فوتبال را تاکتیکی بازی می‌کند و دیروز هم شاهد بودیم که در هر دونیمه تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه با بدشانسی تمام مثل بازی‌های گذشته توپ‌های ما درون دروازه حریفان نرفت.

وی که در بازی پرسپولیس روی ضربه پنالتی به تیم سابقش گلزنی کرده بود گفت: باور کنید همانطور که کارشناسان داوری در برنامه های ورزشی تلویزیون اشاره کردند حداقل دو پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد، وگرنه مطمئن باشید که بازی کامل فرق می‌کرد و ما پیروز میدان بودیم.

بازیکن سیاه‌جامگان افزود: تیم فولاد با سیستم دفاعی بسته و با ٦ نفر ثابت در خط دفاعی بازی می‌کرد و مشخص بود که برای تساوی به مشهد آمده بود ولی با سه امتیاز مشهد را ترک کرد. باز هم هنوز وقت هست و در فوتبال تا آخرین لحظه باید جنگید، به توانمندی فرهاد کاظمی شک نکنید ان‌شالله این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

انتهای پیام/ر

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی : پدیده مشهد 1 - 1 فولاد خوزستان (رفت)