سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اداره اموال بیمه شدگان و مستمری بگیران نیاز به حکمیت ندارد


به گزارش خبرگزاری فارس، حسن صادقی در خصوص تجمیع بیمه‌های درمانی، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی صندوق بین‌النسلی است که از پرداخت حق بیمه کارگران ایجاد شده و این سازمان به نوعی خانه کارگران است.

به گفته وی این روز‌ها در هیات دولت گوش شنوایی برای شنیدن خواسته‌های قانونی کارگران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه به دولت روحانی علاقه مندیم و به شخص ایشان عشق می ورزیم اما ناگزیر هستیم جهت دفاع از منافع کارگران در مقابل دست اندازی وزارت بهداشت این دولت، از تمام توان جامعه کارگری برای دفاع از کیان سازمان تامین اجتماعی و جلوگیری از انشعاب در اضلاع این سازمان بهره گرفته و پیامدهایی که در این راستا حادث خواهد شد، شخص وزیر بهداشت مسئول آن است.

صادقی افزود: به عنوان یک کارگر بازنشسته حاضرم با وزیر بهداشت مناظره نموده و قضاوت را به مردم ایران واگذار نمایم.

وی اعلام کرد: کارگران به استناد اصل 27 قانون اساسی، باید از حق قانونی خود بهره مند شوند.

صادقی بر این باور است که در میان مسئولان و افکار عمومی فردی نیست که از وزیر بهداشت در مورد شیوه نادرست مدیریتش در طرح تحول سلامت سوال کند که این منابع کلان را چگونه مدیریت کرده است که امروز دچار کسری منابع شده و دنبال منابع سازمان تامین اجتماعی می‌گردد.

به گفته وی حتی پیش از انقلاب هم چنین هجمه‌ای به اموال کارگران سابقه نداشته و جامعه کارگری نمی‌تواند در مقابل این ادعاهای واهی و قصد تصرف اموال سکوت کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تسهیلات آسان برای مستمری بگیران