ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



استقبال گسترده کشورهای دنیا از جام شاهد و درخواست دعوت‌نامه از ایران


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات وزنه‌برداری جام شاهد در شرایطی 9 تا 13 خرداد سال آینده در تالار وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود که با توجه به گزینشی بودن این مسابقات برای المپیک ریو 2016 استقبال زودتر از موعد مقرر از این مسابقات شده است.

جلسه ستاد برگزاری مسابقات جام شاهد قرار است اواخر این هفته با حضور رئیس فدراسیون و معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شود و جالب است که هنوز دعوت‌نامه‌ای برای کشورها ارسال نشده و تنها فدراسیون جهانی این مسابقات را در تقویم رسمی خود قرار داده اما بسیاری از کشورهای دنیا با ارسال نامه و ایمیل به فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان خواستار دریافت دعوت‌نامه این مسابقات شده‌اند.

علی مرادی با تائید این خبر به تسنیم گفت: هنوز دعوت‌نامه‌ای را ارسال نکرده‌ایم اما با توجه به ثبت این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی بسیاری از کشورها درخواست کرده‌اند تا برای آنها دعوت‌نامه مسابقات را ارسال کنیم. این موضوع خیلی امیدوار کننده است و امیدواریم در فاصله 2 ماه مانده تا المپیک مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
امکان بازرسی همه کشورهای دنیا از ایران به استناد برجام!