ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مطهری در بین بازیکنانی است که باید بازی‌شان را در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا دید


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، در آستانه مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا که دومین دوره آن از تاریخ 12 ژانویه 2016 (22 دی 94) به میزبانی قطر آغاز خواهد شد، سایت شبکه تلویزیونی «ONE World Sports» آمریکا به قلم جان دوردن، تحلیل‌گر و ستون‌نویس خود در بخش فوتبال آسیا نوشت: مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا شامل بهترین استعدادهای جوان در بزرگترین قاره جهان می‌شود.

این شبکه تلویزیونی نام 15 بازیکن جوانی را معرفی کرده که بازی‌های آنها در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا ارزش دیدن دارند، یکی از این بازیکنان مهاجم 22 ساله نفت تهران و تیم زیر 23 سال ایران است.

در این مقاله آمده است: «ارسلان مطهری بهترین بازیکن جوان ایران در سال 2015 آماده است تا در سال 2016 هم به درخشش خود ادامه دهد. ایران چند تن از بهترین بازیکنان خود را برای این تورنمنت در اختیار نخواهد داشت، ولی مهاجم نفت تهران از همان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در منطقه غرب درخشش خود را آغاز کرد، جایی که عنوان بهترین گلزن مسابقات را از آن خود کرد. به همین خاطر ماه ژانویه هم می‌تواند ماه خیلی خوبی برای مطهری باشد».

بازیکنان دیگری که در این مقاله به نام آنها اشاره شده عبارتند از: تاکومی مینامینو (سالزبورگ اتریش/ژاپن)، عبدالکریم حسن (السد قطر/قطر)، ژنگ یونینگ (ویتسه هلند/چین)، مصطفی بصاص (الاهلی عربستان/عربستان)، واتورو اندو (شونان بلماره ژاپن/ژاپن)، چاناتیپ سونگکراسین (بی‌ای‌سی ترو تایلند/تایلند)، ناروبادین ویرواتنودوم (بوریرام تایلند/تایلند)، هوانگ هی‌چان (سالزبورگ اتریش/کره جنوبی)، کوون چانگ‌هون (سوان کره‌جنوبی/کره‌جنوبی)، کریس ایکونمیدیس (لاتزیو ایتالیا/استرالیا)، همام طارق (القوه الجویه عراق/عراق)، عمر خریبین‎ (الظفره امارات/امارات)، ایگور سِرگیف (پاختاکور ازبکستان/ازبکستان) و مصطفی امینی (رندرز دانمارک/استرالیا).

جان دوردن، نویسنده این مطلب همچنین ستون‌نویس روزنامه‌هایی همچون «نیویورک تایمز» و «گاردین» است و با شبکه‌های تلویزیونی همچون «ESPN» و «FOX» نیز همکاری می‌کند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/BUZ63A


ویدیو مرتبط :
مسابقات قهرمانی آسیا بازی والیبال زنان ایران ژاپن 2015