سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان تحت حمایت امداد/ رفع سوء تغذیه کودکان محروم


اکبر میرشکار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به آمار دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود صد هزار دانشجو و 3500 طلبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

وی تصریح کرد: حدود 45 هزار نفر از دانشجویان اشاره شده در دانشگاه‌های پیام نور و مابقی در دانشگاه‌های آزاد و دولتی در حال تحصیل هستند.

میرشکار با اشاره به پرداخت شهریه تحصیلی دانشجویان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: طبق قانون دولت موظف است شهریه دانشجویان را در اختیار این نهاد قرار دهد به طوری که امسال شهریه دانشجویان به طور کامل پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به سوء تغذیه کودکان مناطق محروم، بیان داشت: چنانچه این امر مشخص شود توسط مددکاران کمیته امداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد در ادامه با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی و تربیتی افزود: امسال بالغ بر 210 هزار نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها از برنامه‌های کانون‌ها استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در کانون‌های فرهنگی و تربیتی گفت: بخش قابل توجهی از برنامه‌ها در حوزه دینی و فرهنگی، بخشی دیگر در حوزه ورزش و بخشی در حوزه فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی شده است.

میرشکار اظهار امیدواری کرد در سال‌های آینده تعداد بیشتری از خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان از برنامه‌های این مجتمع‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MKMK07


ویدیو مرتبط :
پرداخت شهریه دانشجویان