سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسلام‌آباد حضور نظامیان چینی در «کشمیر آزاد» پاکستان را رد کرد


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «نفیس ذکریا» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با رد گزارشهای رسانه‎های هندی مبنی بر حضور نظامیان چینی در برخی مناطق کشمیر آزاد تحت کنترل پاکستان اعلام کرد: ادعاهای مقامات نظامی هند در مورد حضور نظامیان چین در کشمیر آزاد حقیقت ندارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان با توجه به اختلافات ایجاد شده در داخل هند بخاطر مسئله کشمیر اظهار داشت: نهادهای اطلاعاتی و گروه‌های سیکولار هند در حال حاضر موضع دولت دهلی‌نو در قبال جامو و کشمیر را زیر سوال می‌برند.

وی تاکید کرد: مسئله کشمیر باید بر اساس قطعنامه‌های سازمان ملل متحد حل شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر دیدار نخست‌وزیر هند و پاکستان در حاشیه کنفرانس امنیتی هسته‌ای در واشنگتن گفت: تاکنون دهلی‌نو و اسلام‌آباد برای دیدار مقامات دو طرف در واشنگتن با دهلی‌نو رایزنی نکرده، اما نمی‌توان احتمال آن را نیز رد کرد.

رسانه‌های هند چندی قبل به نقل از مقامات نظامی این کشور مدعی شدند که نظامیان ارتش چین در منطقه‌ کشمیر آزاد هم مرز با جامو و کشمیر تحت نظارت هند دیده شده‌اند.

یادآور می‌شود که «جامو و کشمیر» تحت نظارت هند می‌باشد و منطقه «کشمیر آزاد» نیز زیر نظر پاکستان اداره می‌شود.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
مستند زیبای حضور حاج حسین یکتا در کشمیر؛