سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گستاخی «انور عشقی» ژنرال سابق سعودی به مردم ایران


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «انور عشقی» ژنرال بازنشسته سعودی که به دوستی با تل‌آویو معروف است در پی حوادث اخیر سفارت عربستان مدعی شده که ایران با این اقدام ثابت کرد در بسیاری از اقدامات تروریستی دست دارد و آموزگار اصلی «نمر باقر النمر» بوده است.

عشقی که مسئولیت مشاوره به «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان را نیز برعهده دارد با برنامه «صوت الناس_صدای مردم» در شبکه مصری «المحور»، گفت‌وگو کرده مدعی شد ایران در واقع قاتل شیخ نمر است زیرا او را در موقعیت جرم قرار داده و بعد از بسته شدن سفارت عربستان در ایران دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای اسلامی نیز اقدام مشابهی انجام می‌دهند و ایران را دچار «انزوای جهانی» خواهند کرد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفته که ایران از وضعیت بد اقتصادی رنج می‌برد و 20 سال به عقب بازگشته است، عشقی ادامه داده که بیش از 40 درصد از مردم ایران زیر خط فقر هستند گفته: وضعیت بد اقتصادی باعث شده ایرانی‌ها در خیابان‌های عربستان گدایی کنند.

انتهای پیام/ب

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

http://fna.ir/J314HD


ویدیو مرتبط :
ژنرال سعودی: به نتانیاهو نیاز داریم