سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار تهرانی‌ها به آل سعود در خصوص اعدام شیخ نمر/ انتقام سخت خدا در راه است


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بعد از ظهر امروز گروهی از مردم تهران در اعتراض به اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان در میدان فلسطین تجمع کردند.

بنرهایی با مضامین «آل سعود خبیث ! انتقام سخت خدا در راه است» و تسلیت هیئات مذهبی تهران مزین به تصاویر شیخ نمر به چشم می‌خورد .

«این آل سعود است که در حال سقوط است»، «برای شهادت آماده‌ایم»، «مرگ بر سعودی مزدور آمریکایی»، «مرگ بر آل سعود خائن»،«مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر انگلیس»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»،«حزب‌الله می‌میرد سازش نمی‌پذیرد» و «فریاد هر آزاده هیهات من الذله» و «مذاکره رابط نیرنگ استکبار است» از جمله‌ شعارهایی است که تجمع کنندگان فریاد می‌زنند.

پس از  مداحی شعری در وصف شیخ نمر، حجت‌الاسلام احمد پناهیان به سخنرانی پرداخت و سپس صدها نفر از تجمع کنندگان پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

حجت‌الاسلام پناهیان در سخنانی در این تجمع با بیان اینکه  موضع مسئولان ما در قبال فاجعه منا بسیار سرد بود  گفت: از دولت میخواهیم از محافظه کاری در سیاست خارجی دست بردارد و ادبیات رهبرانقلاب را ادبیات خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه بعید می دانیم که رئیس جمهور نداند که اعدام شیخ نمر دستوری از سوی دستگاه های جاسوسی به سعودی ها بود خطاب به روحانی اظهار داشت: واکنش شما به اعدام شیخ نمر باید محکم تر از اینها باش.

پناهیان با بیان اینکه ضدیت با سلطه باید در نگاه، منش و فکر دستگاه دیپلماسی ما به روشنی عیان شود تصریح کرد: اگر امت اسلام در جریان منا مشت محکمی بر دهان آل سعود زده بود امروز این رژیم جرات اعلام صریح خبر اعدام شیخ نمر را نداشت.

ساعتی پیش دانشجویان نیز مقابل سفارت عربستان درتهران تجمع کردند که این تجمع توسط نیروی انتظامی غیرقانونی اعلام شد.

وزارت کشور عربستان روز گذشته (12 دی ماه) با صدور بیانیه‌ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان خبر داده بود که با واکنش شدید کشورهای اسلامی و مجامع حقوق بشری روبرو شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2NO401


ویدیو مرتبط :
اعدام شیخ نمر ؛ تغییر رژیم آل سعود را سرعت می بخشد