سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جنون سرعت؛ معرفی بازی ایرانی “تیکاف 3”


جنون سرعت؛ معرفی بازی ایرانی “تیکاف 3”

عاشقان بازی های اتومبیلرانی هفته بسیار خوبی را پیش رو دارند. “تیکاف 3″، جدیدترین بازی استودیوی طراحان سفید، پس از ده ماه تلاش بی وقفه بالاخره برای اندروید منتشر شد؛ یک بازی استاندارد ایرانی با گرافیک قدرتمند سه بعدی که می تواند تنه به تنه نمونه های خارجی بزند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

“تیکاف 3” بیش از همه چیز شما را به یاد نید فور اسپید موست وانتد خواهد انداخت؛ فیلترهای گرافیکی، جاده ها، کاراکترها، منوها و موسیقی این بازی از شاهکار استودیوی بلک باکس الگوبرداری شده اند که البته تزریق المان های ایرانی توانسته بازی را از دام کپی محض بودن رها کند.

Takeoff 3

بر خلاف نمونه های مشابه ایرانی، تیکاف 3 خط داستانی مشخصی دارد و تلاش هایتان در بازی صرفا به خاطر پول نیست. ماجرا از این قرار است که شما به عنوان یک پلیس مخفی، باید وارد مسابقات غیرقانونی شهر شوید و با شرکت در آنها، اول اعتماد رانندگان خلافکار را بدست بیاورید تا سر بزنگاه دستگیرشان کنید. تکراریست نه؟ شاید، اما داشتن یک داستان به مراتب بهتر از بی هدفی و سردرگمی است.

بازی را می توانید به صورت داستانی یا مسابقات آزاد پیش ببرید، و به زودی امکان تجربه مالتی پلیر اینترنتی هم به تیکاف 3 اضافه می شود. 20 ماشین ایرانی و خارجی، از پراید و 206 و زانتیا گرفته تا مرسدس مک لارن و بی ام دبلیوی مشهور موست وانتد در بازی با جزئیاتی بسیار خوب شبیه سازی شده اند که همه شان هم قابل شخصی سازی اند.

Takeoff 2

این ماشین ها را می توانید رنگ آمیزی کنید، برایشان رینگ و رکاب و اسپویلر بیندازید و موتور را از لحاظ سرعت و قدرت تقویت کنید. حالا می توانید ماشین تقویت شده تان را به جاده بیندازید و از رانندگی لذت ببرید. تیم طراحان سفید برای بازی سه نوع سیستم کنترل در نظر گرفته: کنترل با حسگر ژیروسکوپ، دکمه های لمسی و کنترل با فرمان کوچک در گوشه تصویر.

با وجود این سه حالت و امکان تنظیم حساسیت کنترل، در بازی ابدا برای جاخالی دادن و تیکاف کردن مشکلی ندارید. تنها مشکلی که ممکن است در مسابقات به آن بربخورید، درجه سختی غیر منطقی بازیست. رقبای شما پیش از آنکه حتی پلک بزنید، صد متر از شما جلو می افتند! بنابراین چاره ای جز تقویت موتور ندارید و این برای شما به معنی خرید درون برنامه ای است.

Takeoff 1

همانطور که از تصاویر هم گویاست، تمرکز توسعه دهنده در ساخت بازی بیش از همه روی گرافیک بازی بوده و باید بگوییم که در این زمینه شاهکار کرده. تیکاف 3 یک سر و گردن از تمام عناوین اتومبیلرانی ایرانی اندروید بالاتر است و یکی از معدود بازی های داخلیست که می توانیم آن را در حد و اندازه استانداردهای جهانی بدانیم.

دوست دارید موقع رانندگی آهنگ های دلخواهتان را گوش کنید؟ تیکاف 3 این امکان را برایتان فراهم کرده. با مراجعه به پوشه دیتای بازی در حافظه SD، می توانید آهنگ های مورد علاقه تان را در آن کپی کرده تا موقع رانندگی از رادیو پخش شوند.

در مجموع گرافیک خوب و قابل تنظیم، گیم پلی نسبتا طولانی و موزیک هارد راک جذاب تیکاف 3 از آن یک بازی سرگرم کننده و استاندارد ساخته اند که هفته ها می توانید با لذت مشغولش باشید.

تیکاف 3 با وجود این جزئیات بالا، فقط 75 مگابایت حجم دارد و به خوبی روی دستگاه های میان رده با پردازنده 1.2 گیگاهرتزی هم قابل اجراست. اما بهترین نکته، رایگان بودن بازیست تا طیف وسیع تری از گیمرها بتوانند از تجربه لذتبخش بازی بهره مند شوند. در پایان شما را به تماشای تریلر انتشار تیکاف 3 دعوت می کنیم:

تیکاف 3 تیکاف 3 قیمت : رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) سازنده : استودیو طراحان سفید سیستم عامل : اندروید حجم : 75.4 مگابایت

برچسب‌ها:استودیو طراحان سفیدبازی های مسابقه ایتیکاف 3دانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی اندرویددانلود بازی تیکاف 3

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تیکاف، مهیج ترین بازی موبایل ایرانی!