سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دونالد ترامپ که گفته بود به پول یهودی‌ها نیاز ندارد با مولتی‌میلیاردر یهودی دیدار کرد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا که فعلاً بخت اول این حزب برای تصدی کرسی اوباما است، با «شلدون ادلسون» مولتی‌میلیاردر یهودی و حامی مالی اصلی جمهوری‌خواهان دیدار کرد.

بر اساس گزارش رویترز، خبر این دیدار را خود ادلسون با رسانه‌ها در میان گذاشته و گفته که از نظر وی، ترامپ شخصیتی « خیلی جالب» دارد.

ادلسون 82 ساله، مالک شرکت «ساندز» لاس وگاس است؛ بزرگ‌ترین شرکت مدیریت قمارخانه‌های دنیا. با توجه به سهم چشمگیر پول‌های این یهودی-آمریکایی در کمک‌های مالی به جمهوری‌خواهان، معمولاً این فرد است که نامزد نهایی این حزب را برای تصدی پست‌های مهم مانند ریاست‌جمهوری تعیین می‌کند.

ادلسون در خصوص دیدار خود با دونالد ترامپ به ذکر این نکته اکتفا کرده که «این دیدار این هفته انجام شد؛ ما خیلی از کاندیداها(ی ریاست‌جمهوری) را دوست داریم، البته برخی را بیشتر از بقیه.»

رئیس بزرگ‌ترین شرکت قمارخانه‌های جهان ادامه داده: «(میزان بخت برنده شدن نامزدهای انتخاباتی) هر روز در حال تغییر است. در اخبار دیدم که ترامپ گفته درصد (مقبولیت‌اش در نظرسنجی‌ها) به 41 درصد رسیده؛ کسب رأی 41 درصدی برای یک کاندید از میان 14 کاندید، امری است عجیب.»

نشست ترامپ و ادلسون در حالی برگزار شده که ترامپ چندی پیش گفته بود «یهودی‌ها مرا نمی‌خواهند چون به پول آن‌ها نیازی ندارم؛ آن‌ها می‌خواهند سیاستمداران را کنترل کنند.»

انتهای پیام/م

http://fna.ir/7PVV8Y


ویدیو مرتبط :
واتس آپ = طراح یهودی+مالک فعلی یهودی= جاسوسی برای دشمن