ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عین‌افشار: غیبت رحمتی برای ما یک امتیاز مثبت است


محمدحسن عین‌افشار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته شانزدهم گفت: استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، ولی ما هم برای این بازی برنامه داریم و هدف‌مان این است که با برد زمین را ترک کنیم. شرایط تیم ما با اضافه شدن چند بازیکن تغییر کرده است و می‌خواهیم در تهران از استقلال امتیاز بگیریم. جایگاه اصلی سیاه‌جامگان در پایین جدول نیست و مطمئن باشید استقلال کار ساده‌ای مقابل تیم ما در پیش نخواهد داشت.

وی با اشاره به غیبت سیدمهدی رحمتی در بازی استقلال - سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: رحمتی از لحاظ فنی نیاز به تعریف ندارد. او جدا از اینکه یک دروازه‌بان خوب است، یک لیدر تعیین‌کننده برای استقلال محسوب می‌شود. مطمئناً غیبت او یک امتیاز مثبت برای تیم ما محسوب می‌شود و می‌توانیم از این امتیاز استفاده کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص کار کردن با فرهاد کاظمی خاطرنشان کرد: من 14 سال پیش هم با این مربی کار کرده‌ام. کاظمی از نظر فنی مربی بزرگی است و تمرینات او از لحاظ فنی و تاکتیکی بی‌نظیر. نکته مهم در مورد کاظمی این است که او در هر تیمی که مربیگری کرده، عملکرد موفقی داشته است. کارنامه این مربی همه چیز را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/پ


ویدیو مرتبط :
جشن 13 رجب 92 -عین تو عین اللهی-حاج محمدجوادفارسی