سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مفتی سعودی: برای شکستن قلب دشمنان زنان و کودکان را بکشید


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فتوای یکی از مشهورترین علمای سعودی درباره مباح بودن قتل زنان و کودکان دشمن با واکنش تند دارالافتای مصر مواجه شد.

پایگاه اینترنتی العالم به نقل از البوابه، مرکز نظارت و رصد فتواهای تکفیری وابسته به دارالافتای مصر، تاکید کرد: فتواهای گمراه کننده شیخ ابن عثیمین، از مشهورترین علمای سعودی، درخصوص مباح بودن قتل زنان و کودکان، مرجع اصلی افراطی‌ها برای قتل شهروندان بوده است.

این مفتی سعودی در فتوایی گفته بود: ما باید زنان و کودکان را بکشیم زیرا این کار باعث شکستن قلب دشمنان و اهانت به آنها می‌شود.

این مرکز تاکید کرد که رسانه‌های غربی با سوء استفاده از اینگونه فتواها، چهره اسلام را تحریف می‌کنند و ریشه اسلام هراسی را در غرب می‌کارند، و افکار عمومی کشورهای دنیا را به دشمنی علیه مسلمانان بر می‌انگیزند‌.

این مرکز وابسته به دار الافتای مصر خاطرنشان کرد، اینگونه فتواها برخلاف احادیث پیامبر اسلام (ص) است که قتل زنان و کودکان را ممنوع کرد.


ویدیو مرتبط :
مفتی سعودی خمپاره انداز شد