زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا


زیباترین ایستگاه های مترو در دنیابرترین ها/ ما مجموعه ای از جذاب ترین ایستگاه های مترو جهان را در این مطلب گرد آورده ایم تا از دیدن آن ها لذت ببرید.

در کشورهای مختلف جهان سیستم های حمل و نقل عمومی به فضاهایی جذاب و چشم گیر تبدیل شده اند. این ایستگاه های مترو با لوستر های مجلل، طراحی داخلی های معمارانه و پراکندن نور، رفت و آمد را بسیار دلپذیر کرده و از خسته کننده بودن آن جلوگیری می کنند.


کافه گپ، فضایی از جنس بامبو در پارک آب و آتش!

کافه ها مجموعه هایی بی نظیر در دل شهرهای پر هیاهو و ازدحام هستند، فضایی دنج که شما را برای چند ساعت از زندگی ساعت وار و کسل کننده خارج می کنند و به شما امکان این را می دهند که برای اندک زمانی هم که شده برای خودتان زندگی کنید، پس طراحی کافه ها نیز بی شک جز طراحی هایی است که باید در روند آن به جزئیات خاصی توجه کرد. بازسازی کافه رستوران گپ از دفتر معماری گروه معماران راسین به معماری مهدی فرجی یکی از همین طراحی های بی نظیر اس که پیش تر در مطلب رستوران های گپ، فضایی دلنشین برای گپ زدن در تهران با بخش هایی از آن آشنا شدیم اما امروز در چیدانه به گوشه و کنار دیگری از آن سر می زنیم با ما همراه باشید.

آسمان خراش کرایسلر در شهر شیشه ای نیویورک!

تعجبی ندارد نیویورک شهر شیشه ای امریکا که برج های سر به فلک کشیده تمام سطح آن را اشغال کرده اند، خانه ی بسیاری از پیشگامان عرصه ی ساخت آسمان خراش باشد. اما همه ی این آسمان خراش ها فقط مکعب های شیشه ای درخشان نیستند؛ در میان آن ها گاهی بناهایی دیده می شود که نماینده ی تمام عیار یک سبک معماری می باشند و هنر و زیبایی بر قد کشیده ی آن ها سایه انداخته است. یکی از این برج ها، ساختمان کرایسلر اثری از ویلیام ون آلن است که بدون شک یکی از زیباترین آسمان خراش های دنیا است.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: برترین ها


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسا در ایستگاه مترو