ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ونگر: از دست دادن جامی که آن را بی‌ارزش می‌دانستند، فاجعه نیست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسنال با قبول باخت خانگی 2 بر یک برابر واتفورد از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس - تورنمنتی که مدافع عنوان قهرمانی‌اش محسوب می‌شد - باز ماند و این در حالی است که این تیم پس فردا (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بارسا خواهد بود، بارسایی که در دور رفت در لندن 2 بر صفر پیروز شد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال که تیمش در کسب سومین قهرمانی پیاپی در جام حذفی انگلیس ناکام ماند، در پایان بازی به خبرنگاران گفت: حرکت طولانی ما در جام حذفی به شیوه‌ای بسیار غم‌انگیز به پایان رسید، چون من فکر نمی‌کنم که سزاوار شکست در این بازی بوده باشیم. مسلماً این شکست بسیار ناراحت‌کننده است، اما جام حذفی، جام حذفی است و شما نمی‌توانید تضمین کنید که آن را می‌برید.

آرسنال در اکثر دقایق بر بازی مسلط بود، اما نتوانست موقعیت‌های مسلم گلزنی خلق کند و این واتفورد بود که برخلاف جریان بازی در نیمه دوم دو گل زد. دنی ولبک یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 88 جبران کرد و خود او لحظاتی بعد فرصتی استثنایی را برای زدن گل تساوی توپچی‌ها از دست داد.

ونگر ادامه داد: درک اینکه چرا ما نتوانستیم هیچ گلی به ثمر برسانیم سخت بود. فکر می‌کنم که ما به اندازه کافی برای بردن بازی موقعیت داشتیم، اما این بازی از آن بازی‌های متداول جام حذفی بود که در آن یک تیم می‌آید، می‌جنگد و از موقعیت‌هایش استفاده می‌کند تا گل بزند. دیگر چیز زیادی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

سرمربی توپچی‌ها باور داشت که مدافع تیمش، گابریل بابت برخورد شدیدی که با تروی دینی، کاپیتان واتفورد داشت، مستحق دریافت کارت قرمز نبود و داور برای اخراج نکردنش تصمیم درستی گرفته است.

او تأکید کرد: به نظر من که حرکت گابریل خطا نبود. او توپ را تصاحب کرد و به نظر من دینی هم همین کار را انجام داد. هر دو بازیکن برای تصاحب توپ رفتند و گابریل زودتر به آن رسید. آن صحنه که این‌طور به نظر می‌رسید. شاید هم طور دیگری بوده است. من باید آن صحنه را دوباره ببینم.

جام حذفی، بهترین فرصت آرسنال برای کسب جام در این فصل بود، چرا که این تیم در لیگ برتر هشت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در لیگ قهرمانان هم به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد تا بارسلونا را در نوکمپ با سه گل اختلاف شکست دهد.

ونگر اما نظر دیگری دارد: «ببینید. زمانی که ما قهرمان جام حذفی می‌شویم، شما می‌گویید این فقط جام حذفی است پس حالا که از این تورنمنت حذف شده‌ایم هم شما نمی‌توانید بگویید که یک فاجعه رخ داده است. ما برای بردن بازی و گلزنی به اندازه کافی برتری فنی داشتیم. تا 20 دقیقه پایانی ما مرتکب هیچ اشتباهی نشدیم و بازی هنوز بدون گل بود و می‌توانستیم آن را ببریم، اما متأسفانه یک اشتباه مرتکب شدیم».

آرسنال برابر واتفورد با ترکیبی قوی که در آن بازیکنانی مانند اوزیل و سانچس حضور داشتند به میدان رفت. این تیم چهارشنبه شب دوباره باید به میدان برود و برابر بارسلونا بازی کند. ونگر اما برای آن بازی قصد ندارد به هیچ یک از مهره‌های اصلی تیمش استراحت بدهد تا آنها را برای هفته‌های باقیمانده در لیگ برتر آماده نگه دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برابر بارسلونا به مهره‌های اصلی تیمش استراحت خواهد داد، اظهار داشت: خیر، ما می‌خواهیم یک کار غیرممکن را ممکن کنیم. می‌دانیم که برابر چه تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد و به همین دلیل خیلی مهم است که با یک ترکیب قوی و تمرکز کافی برابر بارسا بازی کنیم. من فکر می‌کنم که تیمم روحیه‌ای فوق‌العاده‌ و نگرشی بسیار مثبت دارد. بازیکنان من الان می‌دانند که دیگر نمی‌توانند نتایج ضعیفی بگیرند. چهارشنبه شب ما فرصت خوبی داریم که نشان دهیم چقدر آماده هستیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دست ندادن ونگر با مورینیو