سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یونسی: عارف برای ریاست لاریجانی در مجلس آینده مصلحت اندیشی می کند


یونسی: عارف برای ریاست لاریجانی در مجلس آینده مصلحت اندیشی می کندشفاف/ حجت الاسلام علی یونسی در گفتگویی با روزنامه آرمان با اشاره به ریاست مجلس آینده تاکید کرد که« عارف برای ریاست لاریجانی مصلحت اندیشی می‌کند».

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر آقای عارف نیز کاندیدای ریاست مجلس شدند چه شرایطی پیش خواهد آمد؟»، گفت: «بنده معتقدم قطعا همکاری میان آقای عارف و لاریجانی در مجلس آتی خواهد بود. به نظر من به همان دلیل که مصلحت بود آقای عارف به سود آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند در مجلس دهم نیز مصالح اصلاح‌طلبی و مجلس را در ارتباط با مدیریت آن در اولویت قرار خواهند داد».

گفتنی است اظهارات یونسی در حالی صورت می گیرد که می توان گفت، حامیان دولت از هم اکنون عارف را گزینه اصلی خود برای ریاست مجلس دانسته و متمایل به علی لاریجانی می باشند مساله ای که با گنجاندن نام برخی از افراد نزدیک به لاریجانی در لیست اصلاح طلبان و حامیان دولت نیز بخشی از ماجرا را به نمایش گذاشت.

همچنین گفتنی است هفته نامه صدا چندین ماه پیش ضمن تاکید بر حمایت از ریاست علی لاریجانی بر مجلس آینده، پست ریاست فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس را به عارف پیشنهاد کرده بود.

منبع: شفاف


ویدیو مرتبط :
دیدگاه دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس درباره ارتباطات