سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لایحه ایجاد مناطق آزاد سیستان، بانه و مریوان اعلام وصول شده است


حسینعلی شهریاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در سیستان، بانه و مریوان پس از این اعلام وصول به کمیسیون مربوطه ارسال می شود.
وی خاطر نشان کرد: این لایحه پس از بررسی مجدد در کمیسیون اقتصادی، بار دیگر به صحن علنی مجلس راه خواهد یافت.
مردم سیستان در شمال سیستان و بلوچستان مدت زیادی در انتظار مهر تائید مجلس بر ایجاد منطقه آزاد هستند اما روز گذشته این لایحه به همراه چندین منطقه دیگر از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رد شد.
لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی بر اساس اعلام هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به دلیل مخالفت با برنامه پنجم توسعه نیازمند دو سوم آرای نمایندگان بود که با 117 رأی موافق، 85 رأی مخالف و هشت رأی ممتنع به تصویب نرسید.
پس از رأی مخالف نمایندگان در روز یکشنبه باهنر اعلام کرد بر اساس آیین نامه می توان با جمع آوری 50 امضا، لوایح رد شده را مجددا به صحن علنی مجلس ارائه داد که اعلام وصول لایحه ایجاد منطقه آزاد در سیستان، بانه و مریوان موجب دلگرمی اندک مردم این مناطق شد.
7311/3042/6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫ایجاد مناطق جدید آزاد تجاری آری یا نه؟‬‎