سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



قتل همسر در پی مشاجره خانوادگی


سلامت نیوز: مردی که در پی اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در قم دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ احمد جبارپور فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در گفت وگو با ایرنا، افزود:در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر کشف جسد زنی در شهر جدید هشتگرد بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ جهت بررسی موضوع به محل وقوع جنایت اعزام شدند.

وی گفت: تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی ساوجبلاغ تحقیقات امنیتی خود را در جهت شناسایی هویت مقتول و عامل با عاملات قبل آغاز گردید.

وی ادامه داد: در ادامه با دعوت از افراد مرتبط با مقتول از قول دوستان و آشنایان به پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول به مدت یکسال است که در آپارتمانی که به قتل رسیده با همسرش زندگی می کند و چندین بار نیز اختلافاتی بین آنها وجود آمده و صدای مشاجره آنها با همسایه ها شده اند.فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: بلافاصله اقدامات فنی به منظور یافتن ردی از ارتباطات تلفنی وی سوابق کیفری متهم انجام شد که نتایج حاکی از آن بود که متهم از افراد سابقه دار بوده و درحال حاضر سر بحث تعقیب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم است.

وی تصریح کرد: پس از یک هفته تحت تعقیب محل های احتمالی اختفای وی و همچنین منزل پدری و سایر اعضای خانواده و بستگان نزدیک متهم از طریق یکی از بستگان نزدیک قاتل ، مخفیگاه وی در استان قم شناسایی و ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ با دریافت نیابت قضایی به این استان اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در بازجویی های تکمیلی ماموران به جرم خود مبنی بر به قتل رساندن همسرش اعتراف کرد و انگیزه خود را از انجام این عمل اختلافات خانوادگی عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
پدری در قتل فجیع خانوادگی پنج فرزندش را کشت