سرمربی برکنار شده تیم بسکتبال ثامن: ادامه همکاری برایم دشوار بود


مهدی صاحبیان گفت: به دلیل برخی مشکلات شخصی ادامه همکاری با ثامن برایم دشوار بود.

سرمربی برکنار شده تیم بسکتبال ثامن مشهد در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره این تصمیم باشگاه اظهار کرد: این صحبت پیش از این نیز مطرح بود. چند هفته‌ای بود که حرف درباره تغییر وجود داشت و نظر خودم هم مثبت بود چرا که این اتفاق را به نفع باشگاه می‌بینم. البته خودم هم به دلیل برخی مشکلات شخصی که داشتم مایل به همکاری نبودم و ادامه کار برایم دشوار بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این تغییر می‌تواند به ثامن کمک کند تا جایگاه بهتری در جدول داشته باشد؟ بیان کرد: معمولا تغییر مربی به باشگاه ورزشی کمک نمی‌کند اما من چون ثامن را با تمام وجود دوست دارم امیدوارم این اتفاق بیفتد و شرایط باشگاه بهتر شود.

سرمربی سابق تیم بسکتبال ثامن در پاسخ به این سوال که عملکرد خودش را در این تیم چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: همه تجربه مربیگری من در ثامن بود. از زیرگروه تا حضور در لیگ برتر با این تیم بودم و همیشه روند خوبی داشتیم اما وقتی کار حرفه‌ای شد شرایط نیز سخت‌تر شد با این حال معتقدم باشگاه در این مدت به اهدافی که تعیین کرده‌بود رسید. ما در این فصل نیز کسب رده پنجم تا هفتم را مد نظر داشتیم. در پاسخ به سوال نیز به نظرم عملکردم در ثامن مثبت بوده‌ است.

صاحبیان در پایان با بیان این مطلب که خودش را جزوی از باشگاه ثامن می‌داند گفت: من خودم را عضوی از باشگاه ثامن می‌دانم و بعد از این تغییرات نیز مدیریت باشگاه اعلام کردند در هر قسمتی که مایل هستم همکاری‌ام را ادامه دهم که برای فکر کردن کمی زمان گرفتم. هرجا باشم به این باشگاه علاقه دارم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم اگر هم نشد که به عنوان یک هوادار همیشه در کنار این تیم خواهم بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سرمربی قرمزپوشان برکنار شد