ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قزوین میزبان همایش سراسری ورزش های هوایی كشور است


سیدصفا الدین هاشمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش ضمن دعوت از مسئولان كشوری، جمعی از خلبانان ورزش های هوایی كشور نیز حضور خواهند داشت.
هاشمیان خاطر نشان كرد: این همایش در دو بخش عمومی و تخصصی طی مدت یك روز در سالن شهدای سازمان جهاد كشاورزی استان قزوین برگزار می شود.
وی ضمن اعلام برگزاری نشست تخصصی در حاشیه این همایش با حضور رئیس انجمن ورزش های هوایی كشور، یادآور شد: در این جلسه آخرین وضعیت ورزش های هوایی كشور و استان مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در نشست عمومی این همایش همچنین رئیس انجمن ورزش های هوایی كشور، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ، مدیركل ورزش و جوانان و سایر مسئولان استانی نیز حضور خواهند داشت.
هاشمیان در پایان اضافه كرد: سومین همایش سراسری ورزش های هوایی كشور ساعت 8 صبح دوشنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه در سالن شهدای سازمان جهاد كشاورزی استان قزوین واقع در چهار راه عمران قزوین برگزار می شود.
6101/8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلمبرداری و تصویربرداری هوایی از همایش برند در قزوین