ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



می‌خواستم در بازی با سایپا هر طور شده برای تیم کاری انجام بدهم


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری با اعلام قبلی، جری بنگستون را امروز به حضور خواند تا درباره وضعیت این بازیکن و آنچه در بازی با سایپا روی داد گفت‌وگو شود.

در این جلسه پس از آنکه این مهاجم ملی‌پوش توضیحاتی ارائه کرد، علی اکبر طاهری از وی خواست با توجه به شرایط حساسی که تیم در آن قرار دارد، بیشتر مراقب باشد و حتی اگر یک دقیقه به میدان می‌رود با تعصب و عرق بازی کند.

بنگستون هم در ادامه با تاکید بر اینکه تاکنون نیز تمام تلاش او بر همین اصل استوار بوده است، گفت: در بازی با سایپا هم اصلا اینطور نبود که بخواهم با ناراحتی بازی کنم بلکه وقتی وارد زمین شدم، می‌خواستم هر طور شده کاری برای تیم انجام بدهم و بازی را خیلی جدی گرفتم ولی شرایط آن طور رقم خورد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/DJ8BTG


ویدیو مرتبط :
من سرباز هستم ونمیتوانم بموقع غسل جنابت انجام بدهم؟استد