سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازگشت 2300 واحد تولیدی و صنعتی كشور به چرخه فعالیت


به گزارش ایرنا، غلامرضا سلیمانی روز سه شنبه در كارگروه رونق صنایع كوچك و متوسط چهارمحال و بختیاری در شهركرد اظهار داشت: به منظور فعال سازی ظرفیت حداكثری صنایع، امسال 50 كنسریوم برای اجرای برنامه های توسعه ای و صادراتی در كشور تشكیل می شود.
وی ادامه داد: تاكنون در سلیمانیه، نجف، بصره، روسیه و افغانستان بازارهای فروش و دفترهای مركزی برای بازاریابی و مراكز توسعه تجارت برای صادرات بخش صنعت كشور راه اندازی شده است.
معاون صنایع كوچك سازمان صنایع كوچك و شهرك ‌های صنعتی ایران ادامه داد: اگر تسهیلاتی برای رونق تولید و فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت می شود، باید برای بازاریابی و فروش تولیدات و محصولات آنها نیز برنامه ریزی شود.
سلیمانی رشد پیش بینی شده برای صادرات بخش صنعت كشور در سال جاری نسبت به سال قبل را 21 درصد اعلام كرد و بدون ذكر میزان صادرات بخش صنعت كشور در سال 94، اظهار داشت: سال گذشته صادرات صنعت رشد شش درصدی نسبت به سال 93 داشت.
به گفته وی، براساس پیش بینی های انجام شده امسال صادرات بخش صنعت كشور نسبت به سال گذشته باید 10میلیارد دلار افزایش یابد.
سلیمانی افزود: برای تحقق افق تعیین شده برای صادرات بخش صنعت،‌ استان های مختلف باید با شناسایی ظرفیت های صادراتی، برای رونق و افزایش صادرات برنامه ریزی كنند كه فعال سازی و رونق تولید واحدهای موجود، رسیدن به این هدف را ممكن می سازد.
به گزارش ایرنا، در این نشست برای رونق و خروج از ركود 295 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل چهارمحال و بختیاری برای سال جاری برنامه ریزی شد.
7361/ 6014/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
از سر گیری فعالیت سه واحد تولیدی معدنی شهرستان خوی