محبی، از هنرمندان قدیمی رادیو: با این مدیریت لجباز خیلی‌ها بیکار شده‌اند


محبی، از هنرمندان قدیمی رادیو: با این مدیریت لجباز خیلی‌ها بیکار شده‌اندایسنا/ عباس محبی - از هنرمندان قدیمی رادیو - فضای این روزهای این رسانه را غیرقابل تصور خواند و تصریح کرد:‌ جوک های اینترنتی، خواندن مداوم پیامک‌های مردم، جیغ و عربده کشیدن، جای برنامه‌های با کلام و با احساس رادیو را گرفته‌ است.
این بازیگر رادیو و تلویزیون فضای این روزهای رادیو را چنین توصیف کرد: متأسفانه بسیاری از هنرمندان پیشکسوت دیگر با رادیو همکاری ندارند؛ این مساله به خاطر مدیرانی است که نمی‌دانیم چه می‌کنند.
او سپس گفت: برخی از تهیه‌کنندگان زمانی که برای همکاری با رادیو با ما تماس می‌گیرند، مطرح می‌کنند هنوز با "شادشو "( سایت جمعه ایرانی) کار می‌کنید؟ انگار که ما با رادیوهای بیگانه کار می‌کنیم! مگر این‌ها خودشان در رادیو چه می‌کنند؟ ادای هنرمندانی همچون نوذری، آذری و خیلی دیگر از هنرمندان را درمی‌آورند.
محبی با انتقاد از اینکه رادیو هنرمندان پیشکسوت را کنار گذاشته است، درباره عدم همکاری‌اش با رادیو نیز گفت: انگار مدیران با ما لج افتاده‌اند. برخی از مدیران نمی‌خواهند ما کار کنیم چون نه از هنر شناخت کافی دارند و نه از رادیو و نه از رسانه.
این بازیگر به گفته خودش این روزها نقاشی می‌کشد و نمایشنامه رادیویی می‌نویسد و درباره اینکه آیا پیشنهادی از سوی تلویزیون و رادیو داشته است نیز گفت: متأسفانه با این مدیریت لجباز، هنرمندان همه بیکار شده‌اند و این روزها در حال نوشتن نمایشنامه و نقاشی کشیدن هستم که به هر حال جزو اندوخته‌های زندگی‌ام هستند. در حال حاضر شعر و طنز و ترانه و نمایشنامه رادیویی می‌نویسم تا اول به خودم بگویم زنده‌ام، اما یک هنرمند تا کی باید برای خودش بنویسد؟
محبی همچنین با بیان اینکه خداحافظی تلخ شیشه‌گران از رادیو که از بانیان برنامه‌ساز رادیو بعد از انقلاب بوده است را کسی فراموش نمی‌کند، گفت:‌ شیشه‌گران کسی بود که توانست رادیو را زنده کند. او کسی بود که برنامه‌های «صبح‌ جمعه با شما» و برنامه‌های قدیمی را می‌نوشت اما متأسفانه از رادیو رانده شد و به دلیل شرایط بد مالی در حال حاضر سه سال است که در کلاردشت زندگی می‌کند.
او در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با ایسنا با انتقاد از تغییرات مدیریتی در صداوسیما یادآور شد: این تغییرات مدیریتی ما را خسته کرده‌ است. چهل، پنجاه سال است زحمت کشیده‌ایم و در این کار استخوان خرد کرده‌ایم، اما چرا باید با ما این‌طور برخورد شود. هر چه ساعت پروازمان بیشتر شد مدیران پرهایمان را قیچی کردند و بسیاری از هنرمندان پیشکسوت را به بهانه‌های واهی از رادیو پراندند و دلگیر کردند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
دکتر علی شاه حسینی - مدیریت بر خود - انسانهای لجباز