سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



سیل در لرستان 1400 نفر را گرفتار کرد


سیل در لرستان 1400 نفر را گرفتار کرد,اخبار

سیل و آبگرفتگی از روز گذشته تاکنون منطقه پل دختر در استان لرستان را تحت تاثیر قرار داده و بیش از 13 روستا را در این منطقه دچار حادثه کرده است.


  سیل و آبگرفتگی در 13 روستا

سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: سیل و آبگرفتگی از روز گذشته تاکنون منطقه پل دختر در استان لرستان را تحت تاثیر قرار داده و بیش از 13 روستا را در این منطقه دچار حادثه کرده است.وی افزود: روستاهای دره خزینه، بریان مله، باغ جایدر، تولکش، روستای ولیعصر، خرس دره علیاء، چل جای در، بادامک، بابازید، چم‌مهر، مورانی، معمولان و عشایر کوچ‌ور به دلیل سیل و آبگرفتگی دچار خسارت شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: بیش از 1424 نفر در این روستاها دچار آسیب شده اند که 985 نفر آنان توسط نیروهای امدادی اسکان اضطراری داده‌ شده‌اند.

منبع : جام نیوز / پ


ویدیو مرتبط :
سیل در تایوان با 4 نفر کشته و 64 نفر مفقود شده