واکنش بازیکنان رم به شکست مقابل رئال مادرید


بازیکنان رم از عملکرد خود در دیدار برابر رئال راضی هستند و تاکید کردند که مستحق شکست برابر شاگردان زیدان نبودند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، رم در دیدار حساس برابر رئال مادرید نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و با نتیجه دو بر صفر بازی را واگذار کرد تا شانس این تیم برای صعود به دور بعد بسیار کم باشد.

بازیکنان رم تیم خود را مستحق شکست برابر رئال مادرید نمی دانند و از این شکست خانگی ناامید هستند. الساندرو فلورنزی، بال راست رم که مسئول مهار رونالدو بود، در مورد این دیدار گفت: یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشتیم. رئال یکی از بهترین و سرشناس ترین تیم های اروپا است. آنها از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. با این حال ما بازی خوبی را برابر آنها به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: اگر کمی خوش شانس بودیم، می توانستیم پیروز این میدان باشیم. رونالدو در حالی گلزنی کرد که ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم. طبیعی است که احساس ناامیدی می کنیم چراکه با این بازی خوب بازنده شدیم. به هیچ وجه مستحق شکست با دو گل نبودیم. هواداران دیدند که ما تا پایان بازی جنگیدیم و عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

میرالم پیانیچ، دیگر ستاره رم هم تیمش را مستحق شکست برابر رئال نمی داند. او گفت: رئال تیم بزرگی است. با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق این شکست نبودیم. به هیچ وجه نتیجه بازی، بیانگر واقعیت نیست. حداقل می توانستیم دروازه حریف را یک بار باز کنیم.

او درباره این سوال که آیا رم شانس صعود به دور بعد را دارد نیز گفت: با این نتایج شرایط برای ما سخت شده است اما امید خود را از دست نمی دهیم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا به دور بعد راه پیدا کنیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دیدار پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) و بازیکنان رئال