سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رییس اداره صنعت ری: احداث شهرک پوشاک محور توسعه این صنعت است


به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری، عزیزاله افضلی در بازدید از چند واحد تولید پوشاک شهرستان ری گفت: در این شهرک کل زنجیره تولید پوشاک شامل تولید و تکمیل پارچه، طراحی، مدل و عرضه پوشاک به صورت مجتمع و یکپارچه لحاظ شده است.
وی با بیان اینکه صنعت پوشاک با اشتغالی که برای زنان سرپرست خانوار ایجاد می کند اهمیت زیادی دارد افزود: این طرح از سیاست های دولت تدبیر و امید و زمینه ساز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.
افضلی حضور زنان در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی را مثبت ارزیابی نمود و با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در شهرستان ری گفت : در حال حاضر زنان ایرانی با حفظ ارزشهای اخلاقی و دینی خود به برکت جمهوری اسلامی در بخشهای مختلف فعالیت دارند و مشغول خدمت هستند.
در این دیدار مدیران واحدهای صنعتی به بیان مشکلات خود پیرامون نبود آب آشامیدنی، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش پرداختند و مقرر شد در جلسه میز تخصصی پوشاک با حضور مدیران و کارشناسان صنعت پوشاک این مشکلات مطرح و پیگیری شود.
6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همایش شرکت های دانش بنیان محور توسعه صنعت