سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شمارش 344 صندوق در اصفهان باقی مانده است


رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از 500 صندوق اخذ رأی در شهرستان اصفهان شمارش شده است و 344 صندوق دیگر باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، سید رضا عقدایی صبح امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دلیل اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم نتیجه قطعی آراء را اعلام کنیم این است که باید نظر شورای نگهبان و هیأت اجرایی تأییدیه نهایی را صادر کند، چرا که آن‌ها باید در هر شعبه میزان آراء را تأیید نهایی کنند.

وی افزود: تاکنون ساداتی نژاد در کاشان، سید صادق طباطبایی‌نژاد در اردستان، مرتضی نطنزی صفاری در نطنز، زهرا سعیدی مبارکه در مبارکه و عباسعلی پوربافرانی در خور و نایین به طور قطعی راهی بهارستان شدند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان از به دور دوم کشیده شدن شهرضا و سمیرم خبر داد و گفت: احتمالاً برخی نمایندگان شهر اصفهان نیز کارشان به دور دوم کشیده می‌شود.

عقدایی تصریح کرد: تاکنون بیش از 500 صندوق اخذ رأی در شهرستان اصفهان شمارش شده است و 344 صندوق دیگر باقی مانده است.

وی میزان مشارکت مردم در استان اصفهان را یک میلیون و 980 هزار نفر اعلام کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
عنایت ائمه و شهدا/عظمت شهدا/جاده مانده است و من و این سر باقی مانده