سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استفاده از آیفون به عنوان اکشن کم و ثبت لحظات هیجان انگیز [تماشا کنید]


استفاده از آیفون به عنوان اکشن کم و ثبت لحظات هیجان انگیز [تماشا کنید]

استفاده از پهپاد و دوربین های GoPro برای تصویربرداری از فعالیت های اکشن و هیجان انگیز یا مکان هایی که دسترسی های چندان راحتی ندارد بسیار رایج است و بسیاری از ورزشکاران برای ثبت کارهای خود از این وسایل بهره می گیرند.

اما فردی به نام «نیکولاس ویگنیر» در روشی بسیار ساده از یک دستگاه آیفون برای فیلم برداری از اسکی نمودن روی کوه های برفی استفاده کرده و هیچ گونه هزینه اضافه ای هم برای خود نتراشیده است.

همان طور که در ویدئوی پائین خواهید دید این فرد آیفون را به انتهای طنابی وصل نموده و بالای سر خود نگه داشته و هم زمان با اسکی کردن، از فعالیت خود فیلم برداری می نماید. از آنجا که این فیلم برداری به صورت گردشی است و دایم دور سر ویگنیر می چرخد و حالتی شبیه گریز از مرکز دارد او نام Centriphone را برای آن برگزیده که ادغامی از دو واژه ی سانتریفیوژ و موبایل است.

منبع: gizmodo

برچسب‌ها:GoProآیفوناخبار تکنولوژیاکشن کمموبایل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
قسمتى اکشن و هیجان انگیز از