عجیب ترین وسایلی که با خانه تصادف کرده‌اند


عجیب ترین وسایلی که با خانه تصادف کرده‌اند باشگاه خبرنگاران/ حادثه بیشتر برای خودروها، قطار و هواپیما رخ می دهد اما برخی مواقع همه بر علیه خانه ها دست به دست هم می دهند و حادثه هایی با محوریت خانه را به وجود می آورند. این حوادث در نوع بسیار نادر و عجیب هستند و صحنه های جالبی را رقم می زنند.

** برخورد جرثقیل و خانه
در یکی از حوادثی که برای خانه ها رخ داده است یک جرثقیل 50 تنی روی خانه ای در سانتا روسا آمریکا سقوط کرد و باعث شد که خانه به دو نیم تقسیم شود. این جرثقیل 50 متری هنگامی که در جریان باد شدید قرار گرفت بر روی خانه سقوط کرد ولی در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

** حادثه صخره و خانه
در جنوب ایالت یوتا "واندا دلهتر" در حال استراحت بود که ناگهان سنگی به بزرگی یک خودرو سر زده وارد خانه او شد. این سنگ به علت فرسایش زمین از که جدا شده و به سمت خانه او حرکت کرده بود. در این حادثه او مجروح شد اما زنده ماند. این سنگی بخشی از خانه او را کاملا تخریب کرد ولی به اسکلت اصلی خانه آسیبی وارد نشد.

** تصادف قایق و خانه
پیش آمد تصادف خانه و قایق در ساحل شاید خیلی عجیب نباشد اما این اتفاق در منطقه ای خشک بسیار غیر معقول است. چندی پیش در انگلستان مردم با صحنه برخورد یک قایق با خانه روبرو شدند. این قایق که در حال انتقال به ساحل بود از کامیون حامل جداشده و به سمت خانه رفت و با آن برخورد کرد. البته در این حادثه نه خسارتی مالی به وجود آمد و نه کسی آسیب دید.

** برخورد قطار با خانه
چندی پیش خبری بسیار عجیب در فضای نت پخش شد و مزمون اصلی ان برخورد یک قطار با خانه ای مسکونی در سوئد بود. در انی حادثه خانمی که نامش فاش نشد قطاری را از ایستگاه می دزد ولی در حالی که با آخرین سرعت در حرکت بود کنترل ان را از دست داده و از ریل خارج می شود. قطار نیز با سرعت به خانه ای در کنار ریل برخورد می کند. این حاده تا حدی خانه را تخریب کرد اما آسیبی به افراد داخل آن نرسید.

** ورود خودرو به خانه
در برخی از تصاویر مختلف مشاهده کرده اید که خودرویی وارد حیاط و یا استخر شود اما اینکه خودرو دیوار خانه را تخریب و وارد آن شود بسیار نادر است اما این اتفاق برای "آندریا" 55 ساله رخ داده است. او می گوید در حال درست کردن غذا در اشپزخانه بودم که ناگهان صدای مهیبی آمد و بخشی از خانه فروریخت و یک خودرو وارد خانه شد. او میگوید معمولا در این ساعت در همان جایی استراحت می کنم که خودرو وارد شد ولی این بار شانس بزرگی به من رو کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
زیباترین لوستر ها با وسایلی که فکرش را هم نمی کنید!