سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمدید مجدد مهلت ثبت نام انتخاب دانشجوی نمونه


معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از تمدید مجدد مهلت ثبت نام جشنواره انتخاب دانشجوی نمونه تا 18 بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،دکتر ابولحسن ریاضی گفت:با توجه به درخواست رؤسا، معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و دانشجویان، زمان ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه تا تاریخ 18 بهمن ماه تمدید شد. دانشجویان می‌توانند در زمان باقی مانده با مراجعه به سامانه جشنواره دانشجوی نمونه به آدرس www.nemooneh.saorg.ir و بارگذاری کلیه مدارک تحصیلی، رزومه پژوهشی و گواهی فعالیت‌های فرهنگی نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه مهلت در نظر گرفته شده تمدید نمی شود،درمورد آمار ثبت نام کنندگان گفت: تاکنون تعداد 5200 نفر نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان،معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در ادامه درمورد شرط آزمون زبان برای شرکت در این جشنواره برای دانشجویان مقطع دکترای تخصصی(PhD) توضیح داد: شرط آزمون زبان برای این دسته از دانشجویان هنوز الزامی و پابرجا است، اما استثنائا در این دوره از جشنواره در کنار مدارک آزمون های زبان معتبر مندرج در آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه مثل TOEFL، IELTS، MSRT و MHLE، گواهی آزمون زبان دانشگاههای سطح یک نیز قابل قبول است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی