سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ابراهیمی: همه اصولگرایان باید از لیست ائتلاف حمایت کنند


ابراهیمی: همه اصولگرایان باید از لیست ائتلاف حمایت کنندافکارخبر/ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز شرط پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم را وحدت دانست و افزود: همه اصولگرایان باید از لیست ائتلاف حمایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در هفتم اسفند برگزار می شود، گفت: برای وحدت میان اصولگرایان بخصوص در حوزه انتخابیه تهران یک لیست منتشر خواهد شد و همه افراد باید از آن حمایت کنند تا پیروزی حاصل شود.
وی افزود: شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان که از همه طیف ها تشکیل شده از مدتها پیش جلسه گذاشته و برای وحدت تلاش می کند و تصمیم آنها باید مورد قبول همه نامزدها و طیف های سیاسی اصولگرایان واقع شود.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد داوطلبان اصولگرا برای ورود به مجلس، طبیعی است که در حوزه انتخابیه تهران که 30 نامزد باید معرفی شود، تعدادی از عزیزان در لیست قرار نگیرند.
ابراهیمی با اشاره به ثبت نام خود در انتخابات مجلس دهم گفت: من هم تابع تصمیم جمع و ائتلاف اصولگرایان هستم و اگر در لیست نباشم در حمایت از ائتلاف اقدام خواهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند تا انتخابات باشکوه و مشارکت بالا برگزار شود و نامزدهای اصلح وارد مجلس شوند.

منبع: افکار خبر


ویدیو مرتبط :
حمایت بی بی سی از ائتلاف آمریکایی