ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بانوان هاکی باز تیم ملی در ساری اردو برپا کردند


به گزارش خبرنگارایرنا، اردوی آمادگی تیم ملی هاکی بانوان کشور با سرمربیگری نیلوفر عبدیان از روز گذشته در ساری شروع شد و تا دهم آذرماه سالجاری در مرکز مازندران ادامه خواهد داشت.
23 بانوی هاکی باز از استان های کشور به اردوی تیم ملی هاکی در ساری دعوت شدند که حکیمه عبدی، مهدیس غلامی و مینا اعتقادی هاکی بازان مازندرانی عضو تیم ملی نیز در این تیم حضور دارند.
بهاره صید محمدی، فاطمه امیدی، معصومه صیدمحمدی، مهسا اروجیان، فائزه بدلی، مهسا خالقی، زینب نوروزی، زیبا یحیوی، هنگامه جعفری، فاطمه جعفری پیری، زهرا زارعی، پروین صفایی، ساناز بهرامی، هانیه تقدیسی، سمیرا سلمانی، زینب میرزایی، مینا اعتقادی، الهه شهریارپناه، زهرا دهقانی و مینا باقری دیگر بانوان هاکی باز عضو تیم ملی هستند که در اردوی ساری حضور دارند.
این اردو برای آمادگی بانوان جوان هاکی باز برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در سال آینده که هنوز کشورش نیز تعیین نشد، در ساری در حال برگزاری است.
تیم ملی هاکی بانوان کشور با تغییر ترکیب اصلی و جوانگرایی برای آمادگی بیشتر و شناخت بدنه اصلی و پنج نفره تیم ملی بانوان یکسال قبل از شروع رقابت اردوی آمادگی را برگزار می کند.
تیم ملی هاکی بانوان در دوره قبل رقابت های قهرمانی آسیا رتبه چهارم را کسب کرد.
هاکی از ورزشهای پرطرفدار در کشورمان محسوب می شود به طوری که تیم ملی ایران موفق شده تاکنون چهار بار قهرمانی آسیا و یک مقام چهارمی جهان را در بخش مردان برای خود به ثبت برساند.ک1
6982/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اردو تیم ملی فوتبالدستی بانوان