فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تقدیر از «سیرشا رونان» در جشنواره فیلم پالم اسپرینگز


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، برگزارکنندگان جشنواره پالم اسپرینگز امسال طی مراسمی که ۲ ژانویه در خلال برگزاری بیست و هفتمین دوره از رقابت‌ها برگزار می‌شود، از «سیرشا رونان»، بازیگر جوان هالیوود تقدیر خواهند کرد.

این جایزه بین‌المللی هر ساله به بازیگر زن و مردی اعطاء می‌شود که به خاطر آثارش در سطح بین‌المللی چهره شناخته شده‌ای باشد.

پیش از این نیز «کیت بلانشت»، بازیگر برنده اسکار هالیوود، به عنوان یکی دیگر از بازیگرانی که در جشنواره امسال پالم اسپرینگز از آن تقدیر خواهد شد، معرفی شده بود..

بنا بر این گزارش، «سیرشا یونا رونان»، بازیگر ۲۱ ساله ایرلندی‌الاصل هالیوود، بازیگری را از دوران کودکی آغاز کرد و پس از ایفای نقش در فیلم «کفاره» در سال ۲۰۰۷ به شهرتی جهانی رسید. این فیلم موجب شد که وی برای یک جایزهٔ بافتا، یک جایزهٔ گلدن گلوب و یک جایزهٔ اسکار نامزد شود که برای بازیگری با چنین سن پایینی کم‌سابقه بود.

«رونان» تاکنون در فیلم‌های هالیوودی زیادی حضور یافته ‌است که از آنجمله می‌توان به کمدی رمانتیک «هرگز نمی‌توانم یک زن باشم» (۲۰۰۷)، «شهر خاکستر» (۲۰۰۸)، «هانا» (۲۰۱۱)، «استخوان‌های دوست‌داشتنی» (۲۰۰۹) به کارگردانی «پیتر جکسون» اشاره کرد. شده‌است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «پالم اسپرینگز» از ۱ الی ۱۱ ژانویه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سرگی کنستانس در پالم اسپرینگز