سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پنتاگون: جان جهادی را هدف قرار دادیم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع آمریکا پنتاگون مدعی شد که یکی از تکفیری‌های مشهور، که به «جان جهادی» شهرت داشت و اخباری درباره اقدامات وی مبنی بر سر بریدن خبرنگاران و کارکنان گروه های امدادی منتشر شده بود، به وسیله پهپادهای آمریکایی در سوریه هدف قرار داده شده است.

«بوستون هرالد» نوشت که پنتاگون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات ارتش آمریکا در حال بررسی این حمله هستند که آیا این تکفیری انگلیسی به نام «محمد امواز» کشته شده یا زخمی شده است. اما گزارشی حاکی از آن است که وی کشته شده است.

شبکه خبری «ای بی‌سی» اعلام کرد که یکی از مقامات گفته که وی وقتی که ساختمانی را در رقه واقع در سوریه ترک کرد و وارد خودرویی شد، کشته شد. شخصی که این خبر را داده است، گفت که این حمله‌ای بی‌عیب و نقص بود که هیچ خسارتی در پی نداشت.

یکی از مقامات آمریکایی هم به شبکه خبری «آسوشیتد پرس» گفت که یک پهپاد خودرویی را که گفته می‌شود امواز سوار آن بوده است را هدف قرار داده است وی از اعلام  عمومی چنین مطالبی خودداری کرد و نخواست که نامش فاش شود.

انتهای‌پیام/


ویدیو مرتبط :
الله را پروردگار خود قرار دادیم