ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نظامی‌پور: از صحبت‌های کمالوند در خصوص بازیکنان کم‌کار بد برداشت شد/باتجربه هستم و به درد تیم ملی می‌‌خورم


امید نظامی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه او یکی از پانزده بازیکنی است که موفق شده است در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در تمام مسابقات گسترش فولاد و در تمام دقایق این تیم را همراهی کند گفت: در هر صورت کادر فنی لطف داشته و طبیعتا من هم سعی کردم بهترین کارایی را برای گسترش داشته باشم و امیدوارم توانسته باشم اطمینان سرمربی و کادر فنی را در نیم فصل اول جلب کرده و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته باشم.

وی در مورد دیدار هفته گذشته مقابل فولاد گفت: وقتی تیم تا دقیقه پایانی از حریف پیش است و در لحظات آخر گل می‌خورد قطعا همه بازیکنان و کادر فنی از این موضوع ناراحت می‌شوند. با این حال این دیدار گذشته و به خاطرات پیوسته است. در حال حاضر ما فقط به دیدار پیش رو مقابل سایپا فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله با گرفتن سه امتیاز این دیدار بتوانیم اتفاقات نیم فصل اول را به فراموشی سپرده و استارت خوبی را برای نیم فصل دوم بزنیم.

نظامی‌پور در مورد اینکه آیا در نیم فصل دوم هم کارش را با گسترش ادامه می دهد یا خیر گفت: من 5 سال است که در گسترش بازی می‌کنم و برای نیم فصل دوم هم همچنان با تیمم قرارداد دارم و در خدمت تیم هستم.

مدافع گسترش فولاد در مورد اینکه کمالوند پس از بازی با فولاد از او به عنوان یکی از بازیکنان کم کار نام برده بود گفت: منظور کمالوند از کم کاری این نبود که خدایی ناکرده بازیکنی برای تیم کم گذاشته باشد بلکه منظورش این بود که یک لحظه تمرکز بازیکن به هم خورده که از این موضوع برداشت بدی شد.

وی گفت: در فوتبال متاسفانه همیشه روی اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان‌ها گل به ثمر می‌رسد و همه روی گلرها و مدافعان تمرکز می‌کنند البته این موضوع در تمام دنیا وجود دارد و اگر این اشتباهات نباشد هیچ گاه هیچ گلی هم به ثمر نمی‌رسد.

نظامی‌پور تصریح کرد: بنده قدیمی‌ترین بازیکن گسترش هستم و فکر می‌کنم عرقی که من نسبت به گسترش دارم اگر از بقیه بازیکنان بیشتر نباشد کمتر هم نیست و مطمئنا هر چه در توان دارم در همه دیدارها برای گسترش می‌گذارم. حالا از شانس بد من در یک دیدار مثل بازی با پرسپولیس در وسط زمین توپ را لو دادم و به آن شکل گل خوردیم. در واقع همه اتفاقات دست به دست هم داد تا توپی که از دست داده بودم به آن شکل گل شود.

وی در خصوص اینکه آیا با کمالوند مشکلی دارد یا خیر گفت: کمالوند مربی خوبی است که هم با تیم بزرگ تراکتور کار کرده و هم سال گذشته که از نیم فصل به گسترش آمد، موفق شد نتایج خوبی را همراه با تیم بگیرد تا امسال هم در خدمتشان باشیم. در مجموع همه چیز خوب است و من هم سعی می‌کنم تا بهترین کارایی را داشته باشم تا از خجالت او در بیایم.

نظامی‌پور در مورد اینکه آیا با 29 سال سن و با توجه به جوانگرایی انجام شده در تیم ملی، همچنان به پوشیدن پیراهن این تیم فکر می‌کند یا خیر گفت: درست است که در تیم ملی جوانگرایی شده اما همیشه در این تیم مدافعان با تجربه بیشتر به درد می‌خورند. من هم بازیکنی هستم که در اکثر بازی‌های لیگ برتر به میدان رفته‌ام و می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. صد در صد به تیم ملی فکر می‌کنم و امیدوارم به این هدف برسم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/2TJQJ


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // صحبت های مظلومی در خصوص تیم ملی والیبال و کشتی!‬‎