سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فعالیت 33 شبکه رادیویی استانی در کشور/ اختصاص یک درصد آنتن رادیو استانی به پیام‌های بازرگانی


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زعفر مراغه‌ای صبح امروز در آیین افتتاح همایش مدیران شبکه‌های رادیویی استان‌های سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر 33 شبکه رادیویی استانی در کشور فعال است که 30 مرکز از این تعداد در مراکز استان‌ها و سه شبکه محلی نیز فعال است.

وی بیان کرد: سه شبکه محلی یادشده در آبادان، مهاباد و کیش فعال هستند و در محدوده منطقه‌ای خود اقدام به تولید برنامه‌های رادیویی می‌کنند.

مدیرکل صدای استان‌های سازمان صداوسیما گفت: همچنین 6 رادیو شهری نیز در شهرهای رفسنجان، زابل، مراغه، مریوان، بروجرد و دزفول راه‌اندازی شده است.

مراغه‌ای تصریح کرد: در مجموع برای 33 شبکه استانی و 6 رادیو شهری در طول سال 290 هزار ساعت برنامه تولید می‌شود که 130 هزار ساعت تولید برای شبکه‌های رادیویی و 30 هزار ساعت نیز برای شبکه‌های رادیو شهری تعهد شده است.

وی خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های فاخر رادیویی در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی، شهدای شاخص، تحکیم بنیان خانواده توسط 33 شبکه رادیویی استانی در دستور کار ما برای سال جاری است.

مدیرکل صدای استان‌های سازمان صداوسیما گفت: برخی برنامه‌های رادیویی قابلیت بازپخش دارد که 10 درصد آنتن رادیو را به خود اختصاص می‌دهد و 7 درصد نیز به بخش‌های خبری اختصاص دارد.

مراغه‌ای بیان کرد: همچنین 6 درصد برنامه‌های رادیویی به میان برنامه‌های کوتاه و یک درصد هم به آگهی‌های بازرگانی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه رادیوهای استانی در طول 24 ساعت شبانه‌روز 792 ساعت برنامه پخش می‌کنند، اضافه کرد: در 9 ماهه امسال دو هزار و 891 برنامه رادیویی معادل 127 هزار و 500 دقیقه برنامه پخش‌ شده است.

انتهای پیام/2255/ک30/چ3000

http://fna.ir/KRBKX1


ویدیو مرتبط :
پیام بالاخانی اجرای زنده شبکه استانی همدان - مجری روشن پژوه