فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«معمای شاه» چقدر هزینه داشت؟


تهیه کننده سریال «معمای شاه» گفت: مردم ۱۰۰ سال دیگر می توانند از این سریال به عنوان یک سند تاریخی استفاده کنند.

خبرگزاری صدا و سیما: تهیه کننده سریال «معمای شاه» گفت: مردم ۱۰۰ سال دیگر می توانند از این سریال به عنوان یک سند تاریخی استفاده کنند.

علی لدنی گفت:تصویربرداری این سریال 15 دی 1391 آغاز شد و در حال حاضر 85 درصد تصویربرداری آن به اتمام رسیده است.

وی گفت:ما ابتدا طرح «معمای شاه» را به صدا و سیما ارائه دادیم و بعد قصه را نوشتیم و به مرور زمان در حین پیشرفت کار آن را کامل کردیم. بخشی از تم کار سیاسی است و نیاز به تحقیقات زیادی داشت، از سویی مردم بر روی اتفاقات آن دوران حساس هستند و برای پیاده کردن کار باید وسواس زیادی به خرج می دادیم، تعداد زیاد بازیگران و مدت زمان طولانی تولید نیز دغدغه ما را در ابتدای شروع کار بیشتر می کرد، اما خدارا شکر پس از شروع، کارها به خوبی پیش رفت و اکنون در مراحل پایانی هستیم.

لدنی افزود: ما در سریال حدود هزار و 500 لوکیشن مختلف داریم، کار ما سه سال طول کشید و باید در فصل ها و شرایط مختلف کار را پیش می بردیم که سختی های زیادی را به دنبال داشت.

وی گفت: انتخاب ورزی به عنوان کارگردان از سوی سازمان صدا و سیما صورت گرفت.

تهیه کننده سریال «معمای شاه» گفت این سریال 20 میلیارد تومان هزینه داشته که نسبت به 4 هزار دقیقه ای که در آن تولید شده است رقمی قابل قبول است.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از همسران شاه در سریال معمای شاه